یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

کوچولومون

اولین دیدار با دکتر

1393/5/14 10:32
نویسنده : فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به کوچولوم و دوستانم

بعداز کلی زنگ زدن به دکترم بازم نتونستم زودتر از4شنبه وقت بگیرم و تصمیم گرفتم پیشه یه دکتردیگه که سرش خلوت تره برای ویزیت اول برم 

ساعت6 عصربهم نوبت داد و منم با بابایت هماهنگ کردم وساعت 6 رسیدیم مطب دکتر ،یکم شلوغ بود ولی بیشتر از نیم ساعت معطل نشدم

یه مریضی با نی نی تازه به دنیا اومدش اومده بود!!!یه پسرکوچولوی خوشگل وسالم بود وقتی میدیدمش همش تصور میکردم که چقد خوبه که تو همیشه همراه من میشی با اینکه سخته با بچه کوچیک اینطرف و اونطرف رفت اما من دیگه احساس تنهایی نمیکنم و لذت میبرم از باتو بودن نفسم

وقتی رفتم داخل وزنم رو گرفت و62کیلو بودم ! فشارمم گرفت اما نگفت چنده 

تاریخ زایمانم رو 11 ـ1‌ ـ94 زد ومن زل زده بودم به تاریخ و همش فک میکردم نکنه خابم؟؟

حتی تصورش رو هم نمیکردم که یک روز مامان بشم !! باز خدارو شکر کردم بابت همه ی قشنگی هایی که توزندگیم نصیبم کرده

دکتر برام قرص کلسیم و چند تا قرص دیگه برای درد زیر شکمم نوشت و تآکید کرد که استراحت کنم تا لکه بینی هام کاملآ قطع بشه و گفت تاریخ 21مرداد برم سونو بدم برای شنیدن صدای قلبت خوشگله مامان

بابات کلی میوه خریده و هروقت از سر کار میاد میره میوه هارو میشمره و اگه نخورده باشم کلی غررررررمیزنه که چرا نخوردم

باباییت خیلی خوشحاله و دل تودلش نیست که زودتربیایی پیشمون

نفسم ، نازنینم  منو بابایت از خدا میخایم سالم و سلامت باشی و  پیشه ما بیایی با لب هایی خندون

ان شاا..

التماس دعا دوستان عزیزم

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان فرشته كوچولو
14 مرداد 93 10:38
سلام تبريك ميگم بهتون منم دوسه ماهه فهميدم دارم مامان ميشم خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سربزنيد ايشالا نينيهامون سالم بيان بغلمون ------------------------------------- سلام عزیزم مبااااااااااارک باشه اومدن فرشته کوچولوت ممنون که بهم سرزدی نی نی شما 1 ماه بزرگتره اما تقریبٱ زایمانهامون نزدیکه برا منم دعا کن بااجازه لینک شدید
خاطره
14 مرداد 93 11:09
سلام فاطمه جونم قالب وبلاگت خیلی قشنگه --------------------------- ممنون گلم
معصومه
14 مرداد 93 11:28
سلام خوشحالم که حال خودت ونی نی خوبه خیلی مواظب خودت باش استراحت کن خدایا این شادی رو قسمت همه مامانای منتظر بکن آمین ------------------------------ ان شاا.. عزیزم خدا نصیب همه کنه
مامان آینده
14 مرداد 93 11:33
عزیزمممممممممم خیلی خوشحالم که خوشحالی انشاالله نینی گلی صحیح و سلامت میاد بغلت خدا رو شکر ما رو از دعای خیرت بی نصیب نگذار ------------------------ ممنون عزیزم خوشحالم کردی ان شاا.. شماهم زودی مسافرت بیاد
بــــــــــــاران
14 مرداد 93 14:52
عزیزم بازم مبارکت باشههههههههههههه خوش اومدی به جمع ماعزیزم خوب کاری کردی رمزو برداشتی/آره مسافرتم فعلا کنسل کن و همش استراحت کن/موز حتما بخور جاشو سفت میکنه/انشااله سری بعد صدا قلبشم بشنوی و زندگیتون همیشه پر بشه از صدای خنده هاش/واسه منم دعا کن یه حال نزاری دارم که نگو ---------------------------- ان شاا.. عزیزم امیر عباس بیاد دیگه وقت نمیکنی بیای وب چرا حال نزار؟؟چیشده مگه؟
مامان
14 مرداد 93 15:21
عزیزم چقدر زیبا احساست رابیان کردی گلم .قدمش برایت خیر باشد . برای منم دعاکن عزیزم --------------------------------------- ممنون عزیزم دعاگوهستم گلم
مامان ریحان
14 مرداد 93 16:41
مبارک باشه مامان شدنت عزیزم ان شالله بسلامتی دنیا بیاد خیلی برات خوشحالم مراقب خودتون باش ---------------------------- ممنون خانمی ان شاا.. فسقلی شماهم سلامت باشه
منتظر لطف خدا
14 مرداد 93 18:03
سلااااااااااااااام سلااااااااااااااام مامان خانومی !!! خیلی خوشحال شدم که این خبرو خوندم عزیزم ... خدا رو شکر که به برکت ماه رمضون و عید فطرش دامنت رو سبز کرد .. انشالله نی نی ت صحیح و سالم برات بمونه و بعد نه ماه بیاد بغلت ممنونم که خبرم کردی بیام خیلی مبارکه .. برا منم دعا کن دوست خوبم ------------------------- ممنون گلم ان شاا.. شماهم به زودی لبت از اومدن یه فرشته کوچولو خندون میشه دعا گوهستم
خاطره
14 مرداد 93 20:33
سلام عزیزم بله از روز اول آخرین پریود سن جنین حساب میشه من هفته هفتم رفتم سونو گرافی ولی مثل اینکه لقاح دیر انجام شده بود و سن جنین شش هفته بود نه هفت هفته با اولین سونوگرافی سنش دستت میاد فقط مثل من خیلی زود نرو بزار وارد هفته 8 بشی بعد برو -------------------------------------- ممنون عزیزم بابت راهنماییات
مامان فرشته كوچولو
14 مرداد 93 22:16
عزيزم ، شمام لينك شدي ------------------------
حمیده
15 مرداد 93 0:26
قربونت برم انشاءالله که همینطوره سالم وسر حال... --------------------- ممنون گلم خدا سلاله جان رو حفظ کنه برات
مامان امیرعلی
15 مرداد 93 10:10
وقتی به وبت سر می زنم خیلی خوشحال می شم راستش قالب قبلی وبت رو دوست نداشتم غمگین بود اما الان پر از شادی و نشاطه انشالله همیشه زندگیت پر از شادی باشه عزیزم...اینقدر هول و خوشحالی که نوشتی برا تاریخ سونو21 تیر قراره بری گلم تیر گذشته الان مردادیم ----------------------------- اااااایییییییییی واااااااایییییییی پاک زده به مغزم اینکه چیزی نیست اشتباهی بجای آزمایش بتا آزمایش هورمونم رو گذاشته بودم یکی از دوستان گفت چرا آزمایشت بتا نیست تازه فهمیدم خنگ بازی درآوردم
مامان آینده
15 مرداد 93 11:06
میشه من رو هم جزو لینک هات قرار بدهی؟؟؟ به ما هم سر بزن ------------------------ خوش اومدی عزیزم حتما شما لینک شدی
فریبا
15 مرداد 93 11:19
ای جونمممممممممممممممممم مبارک باشه دوستم پس استراحت کن و مفید بخور مبارکککککککککککککککککککککککککککککک باشه بازم خیلی برات خوشحالام --------------------------------- فدای تو گلم لطف داری خدا فرشتت رو حفظ کنه
حمیده
16 مرداد 93 12:43
عزیزدلم خوبی میوه هاتوخوب بخور سعی کن خربزه بخوری بچه خوش اخلاق میشه سلاله از اول که به دنیا اومد شدیداً خوش اخلاقه امام صادق گفتن .... من نمیگم.... من اجرا کردم واقعاً نتیجه اشو دیدم ... غرغرو نبود وشدیداً خوش خنده است..... ------------------------ من حساسیت دارم عزیز
مامانی گرفتار
17 مرداد 93 13:41
سلام عععععععععزززززززییییییییییییییییییززززززززززممممممممممممممم مممممممممممممممببببببببببببببببببااااااااااااااااااارررررررررررررررررررککککک خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم مبارکت باشه مواظب اون فسقل هدیه خدا باش پس عیدی خوبی گرفتی عزیزم خییییییییییییییییییلللللللللللللللللییییی خوشحالم خیلی خیلی زیاد مبارکتون باشه بلاخره دعاهات نتیجه داد وای خدا خیلی بزرگه آفرین خانومی مواظبش باش خیلی زیاد........... ------------------------- ممنون گلم خدا مهراسا جان رو سلامت نگه داره تولد امیرعلی جون هم مبارک
حمیده
18 مرداد 93 0:03
سلام فاطمه جونم خوبی .... بیا بنویس از حالت.... بوس ----------------------- چشم به زودی
مامان
18 مرداد 93 14:25
بازم تبریک میگم ایشالله قدمش با برکت باشه خداییش عجب عیدی گرفتید ---------------------- همچنین شما گلم عیدی خوبی گرفتید
زهرا
18 مرداد 93 15:40
سلام عزیزم مادر شدنت مبارک امیدوارم توی دلت سالم و سلامت بزرگ بشه خوشحال میشم منم جزو دوستات بدونی بازم مبارکه با اجازه لینکت کردم ------------------- سلام ممنون عزیزم خوش اومدی گلم لینک شدی
مهربوون
18 مرداد 93 20:56
نظرم نیومده خانومی؟ ---------------------------- نه عزیزم
مهربوون
18 مرداد 93 23:03
عزیزم حالت رو پرسیده بودم.... نبودم چند روزی نتونستم بهت سر بزنم ... خوبی؟ نی نیت چطوره؟ ------------------------ سلام عزیزم ممنون گلم که جویای حالمی فعلا که حوصله ندارم و همش حالت تهوع اذیت میکنه ولی بالاخره این روزا میگذره ان شاا.. خودت یه روز مادر میشی و همه ی این روزارو میگذرونی سه شنبه نوبت سونو دارم برای شنیدن صدای قلبه کوچولوم دعا کن مارو عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد