یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 18 روز سن داره

کوچولومون

هفته 31

1393/11/8 9:42
نویسنده : فاطمه
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

سلام خدمت دوستان گلم که این مدت بمن سرزدن و نگران شدن ومن شرمنده روی ماهشونم که نتونستم بهشون سربزنم ویا جواب پیام هاشون رو بدم

خدارو شکر خانواده 3نفره ما خوبه!!! ان شاا.. که همه دوستانمم خوب باشن

دلم برای نوشتن تنگ شده بود حسااااااااااابی

خبرزیاده و باید بگم: کل دی ماه مشغول امتحانات بودم هفته ای 2 وگاهی3 بار باید یه مسیره 1 ساعته رو طی میکردم تا دانشگاه! هرچند بابایی اکثرا مارو شب میبر خونه مامانی تا صبح راحت برم دانشگاه اما بازم خستگی راه بود امیدوارم دختر گلم بهش سخت نگذشته باشه 

چون ترم آخربودم باید حسابی درسارو میخوندم تا مبادا واحدی رو پاس نکنم و ترم دیگه باز اسیردانشگاه بشم ونتونم به دختر خوشگلم برسم

خلاصه این 1 ماه با خستگی هاش وسختی هاش تموم شد

زمستون امسال برف وبارونی نیومد یعنی فعلا که نیومده ومن دلم برای برف تنگ شده

اینم اضافه کنم که حسابی قلمبه شدم و نمیتومنم سریع راه برم و 2تا پله رو که بالا میرم نفس کم میارم 

دیروز سونو دادم و شمادختر گلم وزنت 1700گرم که دکترگفت عالیه به منم تاکید کرد که نمک اصلا نخورم و غذاهای سرخ کردنی رو کم کنم .وضعیتت هم خوب بود و اگه خدا بخاد طبیعی به دنیا میای 

این روزا اصلا حوصله ندارم و همش دلم میخاد بخابم

بهونه گیرشدم و الکی با کوچکترین حرفی میپرم به طرف و گریم میگیره

یکم مشکلات پیش اومده و حل نشدنش منو حساستر کرده

مجبور شدم بخاطر وضعیت فعلی برم کلاس کامپیوتر اسم بنویسم و بااین وضعیت وزن سنگین و راه دور دوره اش رو به زودی بگذرونم

از یک طرف شبا پای راستم تاصبح درد میکنه و ازطرف دیگه ام شبا همش توراه دستشویی ام ونمیتونم بخابم همین شب بیداری هم باعث شده فکرم همش مشغول باشه و غصه بخورم 

به بابایت چیزی نمیگم آخه طفلی همینجوریش حسابی تحت فشاره ونمیخام نگرانم بشه

دلم نمیخاد تواذیت بشی گلم اما چه کنم یکمش دسته خودم نیست

این روزا بیشتر از همیشه

احساس خستگی میکنم...

بازم خدایا شکرت

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آینده
8 بهمن 93 16:29
سلام مامانی. کجایی؟نگران بودم. شکر که خانواده ی سه نفریتون خووووووبه. ان شاالله مشکلاتتون حل میشه و نی نی هم سلانت میاد بغلت. شب بیداریا عیبی نداره.آخه بعضی بچه ها شبا بیدار میمونن و بتونی بیدار باشی راحت تری. ------------------------------------------- سلام دوسته خوبم ممنون بابت نگاهت آره دیگه از الان آمادگیشودارم که شبا بیدار باشم
زیــنب (مامان)
10 بهمن 93 15:42
سلام عزیزم آفرین وهزار بار آفرین به شما خانم پر تلاش امیدوارم تو امتحانات موفق بوده باشی نی نی کوچولوت چطوره؟امیدوارم خودت ونی نی نازت در سلامت بسر ببرین برات آرزوی موفقیت دارم عزیزم ------------------------------- سلام عزیزم دخترای خوشگله شما خوبن؟ خداروشکر ماخوبیم ممنون سرزدی به ما
محدثه
10 بهمن 93 15:48
سلام عزیزم ایشالله مشکلاتتون حل میشه نگران نباش و به گل دختری فکرکن هرچه آرامش و شادی داشته باشی فرزندتم شاد وآروم میشه ------------------------------ سلام عزیزم ممنون گلم بابت نگاهت ان شاا.. خدا فرشته نازه تورم به زودی بیاره تودلت
مامان سمیرا
12 بهمن 93 0:48
سلام مامان مهربون خوبی خداروشکر که فندوق خاله خوبه و خداروشکر داره روز ب روز بزرگتر میشه و من بی صبرانه منتظرشم انشاا... که همیشه موفق باشی عزیزم فاطمه جون غصه هیچی رو نخور عزیز دلم مشکلا حل میشه خدا بزرگه عزیزم هواتونو داره همش میگذره اصلا و ابدا نگران نباش به خودت استرس نده که واسه دخملیمون اصلا خوب نیست به امید روزای خوب مواظب خودتو فندوق خوشگلمون باش یادت نره که خدا هواتو داره این روزام میگذره --------------------------------------------- سلام عزیزم خوبی؟خوشگل خاله خوبه؟ ممنون بابت دلداریت گلم خدا گل پسری و همسر خوبت رو برات نگه داره
مهربوون(محیا)
12 بهمن 93 20:32
سلام فاطمه ی عزیززززم.... خداروشکر که هم نی نی هم شما خوب خوبین .... تو درساتم که گل کاشتی ... مارو که کلی نگران کردی ..اما خوبه که امتحانات و با موفقیت پشت سر گذاشتی... الان دیگه حسابی تپولو شده شیمکت 😃😃😃 ای جوووونم دخملی حسنای نازززز ------------------------------------ سلام مهربونم تشما خوبی؟ خانواده گلت خوبن؟ان شاا.. که همیشه سلامت باشن ممنون که میای پیش ما حسنا جانم شمارو دوس میداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد