یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 18 روز سن داره

کوچولومون

هفته 21

1393/9/1 9:40
نویسنده : فاطمه
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامان خوبی خوشگلم

منو بابایی هم خوبیم خداروشکر

امروز داره بارون میاد و من عاشق بارونم

ببخش گلم یکم دیرشد اومدنم به وبلاگت آخه 1 ماه بیشتر تا امتحانات دانشگاه نمونده و اساتید عزیز حسابی مارو تحت فشار امتحان و تحقیق قراردادن 

دعاکن مامان قبول بشم آخه این دیگه ترم آخره و مامان لیسانس میگیره

ان شاا.. یه روز جشن فارق تحصیلی شمارو بگیرم

از خبرای جدید بگم : الان شما هفته 21 هستی و این یعنی خدارو شکر منو شما نیمی از راه رو گذروندیم

دوشنبه هفته قبل با بابایی رفتیم سونوی آنومالی رو انجام دادیم خداروشکر شما ماشاا.. حسابی بزرگ شده بودی الاهی قررررررررررربونت بشم من نتونستم مانیتور رو ببینم اما بابایی قشنگ شمارو دیده 

خیلی دلم میخاست عکس و فیلم میدادن اما خبری نبود ناراحت نشدم من پیش آقای دکتر قاسمیان میرم چون بهش اطمینان دارم حالا اشکالی نداره فیلم و عکس نمیدن مهم اطمینان ازسلامتی شماست

تمام اعضای بدن خوشگلت تشکیل شده بود و وزن شما330 گرم بود که دکتر گفت رشدش خوبه

فقط بعضی روزا خیلی تکون میخوری و حس میکنم و بعضی روزا حسابی نگران میشم چون تکونات خیلی کم احساس میکنم

دکتر گفت نگران کننده نیست چون هنوز زوده که کامل حس کنی 

امیدوارم...

4شنبه هفته قبل هم من رفتم چکاب ماهانه پیش خانم دکتر که فشارو وزنم رو ماما چک کرد باورت نمیشه عزیزم وزنم رسیده بود به روزای اول  یعنی 61 کیلو که روزای او بارداری بودم و بعدش بخاطر حالت تهوع شدید رسیده بود به57 و حسابی نگران بودم ولی خدارو شکر الان نرمال شدم

خلاصه تو این 2 هفته همه چی خوب گذشت عزیزم و ما بازم منتظریم تا روزا زودبگذره و شمارو کنار خودمون ببینیم

راستی عزیزم !مامانی" مامان خودم" دست به کار شده و چند دست لباس خریده با2 تا پتو و ... قراره چند وقت دیگه بریم تخت وکمد شمارم ببینیم و انتخاب کنیم تا به زودی بیاریمش خونه

پست بعدی اسمت رو میزارم

دوستت داریم دختر بهـــــــــــــــــاریه مامان و بابا 

 

خدایـــــــــــــــــــا شکرت که هستی

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

نوشین
1 آذر 93 10:03
فاطمه جون انشاا... همیشه همه چیز خوب باشه گلم وامتحاناتم به خوبی بدی .راستی منم اینجوریم یه روز خوب تکون میخوره یه روز خیلی کم .به سلامتی همه وسایلاشو بخری ------------------------------ ای جانم خدا نگه داره فسقلت رو
فروشگاه دایانا
1 آذر 93 10:22
چه با احساس. خدا براتون نگهش داره و سالم به دنیا بیاد. دعوتید به سایت ما
مامان
1 آذر 93 13:23
الهی شکر که حال جفتتون خوبه عزیزم ایشالله که تو امتحاناتتم موفق باشی ی سوال شما کجازندگی میکنید؟ ---------------------- ممنون محدثه جان ما قم هستیم
مامانِ نی نی
1 آذر 93 13:27
به سلامتی. خدا رو شکر که همه چی خوبه. -------------------------- ممنون گلم ان شاا.. خدا نصیب شماهم بکنه هرچه زودتر
دختربهاری
1 آذر 93 16:36
وای فاطمه جون ایشالا لیسانس تونم رو هم بگیرید -----------------------
مامان پری
1 آذر 93 17:24
عزیزم خدارووووووشکر که همیچی خوبه یه شکر دیگه هم واسه جواب انومالی ایشاالله به سلامتی این نه ماه هم بگذره واست مواظب جوجو کوچولو باش --------------------------------- ممنون عزیزم پسرخوشگلت رو خدا حفظ کنه برات
مامان دانیال&ویانا
2 آذر 93 8:49
سلام عزیز دلم الهی قربون خودت و دخمل نازت برم دلم داره ضعف میره واسه دیدن روی ماهش ایشالا به سلامتی و دل خوش بقیه راه رو هم طی کنی و دختر نازت رو بغل بگیری خدا رو شکر که همه چیز خوب و طبیعی بود مواظب خودت باش میبوسمت عزیزم نی نی گلت رو هم بجای من نازش کن --------------------------- ممنون عزیزم دخمل لپ گلی و اون دانیال شیطون یلا رو ببوس
مامان
2 آذر 93 11:35
سلام به مامان طلا و دخمل بلاش خداروشکر که خوبین گلم.ان شا الله بخوشی از وسایلش استفاده کنه منتظر اسم نانازش هستیم ------------------------------ سلام عزیزم گل پسرت خوبه؟؟ چشم به زودی اسمشو میزارم
فریبا
2 آذر 93 17:40
عزیزمممممممممممممممممممممممم از اینکه هر دو خوبید خوشحالم انشالاه امتحاناتم با موفقیت پشت سر میزاری منتظر اسم خشگل دخترت هستم ------------------------ چشممممممممممم فریبا جان
مامان رادین
2 آذر 93 21:03
سلام مرسی به من سر زدی خوشحال شدم ایشالله نی نی جووون شما هم سلامت به دنیا میاد زودتر اسم قشنگش هم واسمون بگو ... --------------------- خوشحالم کردی گلم چشم اسمشو میزارم
مهزاد مامان عرفان
2 آذر 93 22:56
سلام عزيزم افرين نصف بيشتر راه رو رفتي. عزيزم من حركات عرفان رو از هفته 22 فهميدم ولي شنيدم دخترا زودتر تكون ميخورن. عزيزم متن دلتنگيمو ميخواي كپي كني؟ اشكالي نداره. اون واقعا دقدقه ذهني منه كه پسر بهشتي باشه و دچار عذاب الهي نشه. عزيزم بدون كه وقتي دختر داده خدا بهت مسئوليتت سنگينه و راه نجاتت بيشتر. عزيزم هرجور دخترت رو تربيت كني و بهشتيش كني راه خودت به بهشت نزديكتره ------------------------- ممنون مامان عرفان متنت خیلی زیبا بود و یجورایی حرف دله همه مامانا ست ان شاا.. که بتونیم همه ما مسولیت پدر مادری رو احسنت انجام بدیم
مهربوون
2 آذر 93 23:14
خدارو شکر که همه چی خوبه... ببخشید این روزا حال خوشی ندارم .. نمیتونم بیام و نظز بزارم...ممنونم ازت بابت لطفت... خصوصیت رو چک کن فاطمه جان ---------------------------------------------------
زهرا
3 آذر 93 9:36
فاطمه جون انشاالله در امتحاناتت موفق باشی و نی نی خوشگل هم زود زود صحیح وسلامت از توی دل مامانی بیاد توی بغلش... ------------------------ ممنون زهرا جان ان شاا.. قسمت شما گلم
زیــنب (مامان)
3 آذر 93 12:58
سلام فاطمه جون امیدوارم تو امتحانات موفق باشی من تحسینت میکنم که با این بارداری به درسات هم فکر میکنی واقعا" خسته نباشی عزیزم مواظب خودت و نی نی خیلی باش ----------------------------- ممنون زینب جان چه کنیم دیگه خاهر ترم آخریمو مجبوریم تمومش کنیم
مامی جون
3 آذر 93 17:19
سلام فاطمه جوووووونم خوبی؟؟؟ خداروشکر که نفس خاله خوب وسالمه خداوند حفظش کنه مواظب خودت باش عزیزم میبووو س م ت ؛ ) --------------------- عزیزمی زینب جان ببوس اون خوشگل خاله رو
مامان بهار
3 آذر 93 20:48
قالب جدید مبارک فاطمه جون...برای عکس و فیلم داغ دلمو تازه کردی.منم خیلی دوست دارم بهم بدن ولی هنوز هیچ خبری نیست که نیست...امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشی عزیزم...برای منم دعا کن امتحانامو خوب بدم...البته من وسطای راهم با یه کم تاخیر...راستی شما ورودی چه سالی؟حمل بر بی ادبی و خاله زنک بازی نباشه گلم! ------------------------------------- ممنون بهار جان ان شاا.. شماهم امتحاناتت رو خوب بگذرونی من ورودی90 هستم
مامان طاها و رها
4 آذر 93 16:30
عصر به خیر خدا! آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، شرایط زندگیمان نیست، بلکه تصمیم های ماست. سبک زندگیتون پر از تصمیم های درست و خدا -------------------------------
مامان ریحان
5 آذر 93 18:17
ان شالله همیشه سلامت باشی در کنار نی نی نازی و بقیه راه هم بسلامتی بگذرونی عزیزم مراقب خودتون باش ------------------------- ممنون مامان ریحان جان که اومدی پیش ما شماهم مواظب گل دختریت باش
هستی شاد
6 آذر 93 21:51
--------------------------------------
مامان سمیرا
10 آذر 93 19:20
عزیزمممم خیلی خوشحالم واست انشاا... قبول میشی و فندوقمونم به سلامتی به دنیا بیاد و حداقل یه شیرینی توپ بخوریم اره عزیزم دکتر قاسمیان کارش عالیه انتخابت خوبه خداروشکر همه چی خوبه فاطمه جون نگران تکونای فندوق نباش طبیعیه یه بار زیاده یه بار کم انشاا... این چند هفته رو هم به خوبی و خوشی بگذرونیدو فرشته خوشگلمون زمینی بشه بی صبرانه منتظر پست بعدیم زود بیا ------------------------------- سلام سمیرا جونم ممنون که اومدی پیش ما ان شاا.. نی نی بیاد ازخجالتت درمیام گلم
مامی جون
13 آذر 93 19:02
فاطمه جااااان عززززززیییییز شما به جشن تولد دعوت شدید! تو شادی ما، برای جشن تولد (نگارجون)شریک باشید، منتظرتونیم! [ ] ------------------------ اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد