یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

کوچولومون

سه شنبه...

1393/5/19 23:14
نویسنده : فاطمه
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

کوچولوی مامان وبابا خوبی؟

این روزا مامانیت زیاد حالش خوب نیست و بعضی ساعات حالت تهوع دارم و گاهی هم اطراف شکمم درد میکنه یا معدم درد میگیره از امروزم کمرم خیلی درد میکنه ولی فقط از خدا میخام سلامت باشی گلم

این دردا تموم میشه

راستی قراره سه شنبه برم دکتر و از سلامتی قلبت مطمئن بشیم نفس مامان 

فک نکنم خودم صدای قلبتو بشنوم ولی اشکال نداره مهم سلامتی تو هست گلم

دوستت دارم

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مهربون
19 مرداد 93 23:36
ایشالا که سالم و سلامته عزیزم منتظر خبرای خوبت و حس قشنگت هستم
محدثه
19 مرداد 93 23:37
انشالله هم خودت هم نی نی سالم وسلامت باشین
حمیده
20 مرداد 93 0:42
سلام فاطمه جون حالت خوبه گلم..... دیگه حالت تهوع چاره نداره هرکاریش کنی هست من روزای اول گریه میکردم..... گلم برو تو لباس بارداری --------------------- اکی
مامان امیرعلی
20 مرداد 93 7:51
عزیزم ماههای اول استراحت خییلی مهمه...سعی نکن زیاد سرپا بایستی و یا اینکه نشستن زیاد هم خوب نیست...تا کمی احساس خستگی کردی دراز بکش...مسافرت هم تا میتونی نرو..البته من ماه سوم از پزشکم اجازه پرواز به مشهد گرفتم که چندان موافق نبود و گفت نرم بهتره با وجودیکه من اصلا دل درد و کمردرد تو ماههای اول نداشتم اما گفت نرم بهتره ولی از اونجاییکه من کاری رو که بخوام در هرصورت انجام می دم سفرم رو رفتم متاسفانه امیرعلی هم الان به من رفته و کاری رو که بخواد باید انجامش بدهاما قبول دارم خدا کمک کرد و من کار درستی نکردم و باید جانب احتیاط رو رعایت کرد بقول مادرشوهرم همیشه میگه جنین اول خیییلی مراقبت می خواد تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاد آخه قدیمیا معتقدند اولین جنین اگه خراب بشه محیط رحم دیگه ناتوان میشه و بارداری بعدی به سختی و ناممکنه..البته خدا نصیب هیشکی نکنه...تو هم مراقب باش تا یه بچه صحیح و سالم به دنیا بیاری کمی این روزهای بارداری و خصوصا ماه اول و آخرش سخت هست اما این استراحت به داشتن یه فرشته سالم می ارزه....سالم باشی گلم
مامان امیرعلی
20 مرداد 93 8:00
گلم یه چیز یادم رفت بگم...تا می تونی شیر بخور...و تا می تونی مراقب خودت باش تا حتی برای یه سردرد هم که شده قرص نخوری یعنی تغذیه خیلی مهمه یکی از دوستام تو بارداریش قرص معده مصرف می کرد بچه ای که بدنیا آورد با ریفلکس معده بود و تا مدتها بچه اش مشکل معده داشت...من خودم خداروشکر تمام نه ماه بارداریم سعی نکردم حتی یه قرص بخورم خیلی تو سلامت جنینت موثره...آرامش روحی داشته باش...شیر باعث می شه هم مقاومت بدن خودت بالا بره هم تو شکل گیری و استخوان بندی جنین خیلی موثره..البته امروزه با این مملکت جالب ما که هر روز یه بامبولی هست روغن پالم و هزار مسخره بازی دیگه اگه بتونی شیر محلی گیرت بیاد خوبه اگه نه که به همین کم چرب ها اکتفا کن...پس توصیه من به تو اینه تا می تونی از دارو استفاده نکن مثلا من برا سردردهام از جوشونده استفاده می کردم استراحت می کردم به درد کمتر توجه می کردم... من یه دوست خیلی خوبی دارم الان 12 ساله با هم دوستیم بارداریمون هم با هم بود وقتی تهوع می گرفتم بهم می گفت اصلا به تهوع فکر نکن اصلا به بیماری فکر نکن چون فکر کردن به بیماری بدترت می کنه موقع تهوع سریع خودمو مشغول می کردم نفس عمیق می کشیدم و اصلا بهش فکر نمی کردم خداروشکر بارداری خوبی داشتم امیرعلی هم با وزن خوبی بدنیا اومد ....برای تو هم سلامتی آرزو دارم و یه نی نی سالم و خوشگل
خاطره
20 مرداد 93 10:48
فاطمه جون نشونه های بارداری تو هر کسی متفاوته من 10 روزی نمی تونم شبا بخوابم ..بد خواب شدم.. تازه شبا همه دردا میاد سراغم من درد زیادی دارم مخصوصا دل درد عصرها معده ام قات می زنه به شدت بی اشتها شدم شاید یکی دو لقمه غذا بتونم در طول روز بخورم اونم خیلی خیلی کم خیلی ضعیف دارم میشم سر گیجه هم دارم می دونی همه اینا طبیعیه ؟ زنگ زدم خواهر شوهرم که ماما ست می گفت طبیعیه تازه هر چه بچه بزرگتر بشه عوارض بیشتر انشالله نی نی هامون سلامت باشند عزیزم دلنگرون نباش -------------------- آره گلم منم از عصر درد و حالت تهوه ام بیشتر میشه تا آخرشب بعضی شبا هم بیخاب میشم ولی بازم خدارو شکر ان شاا.. که نی نی ها سلامت میان گلم من مطمعنم
زهرا
20 مرداد 93 13:11
انشاالله نی نی خوشگلت سالم و سلامت باشه و صدای قلبشم بشنوی ممنون که بهم سر زدی و راهنماییم کردی -------------------- خاهش میکنم عزیزم
مامان امیرعلی
21 مرداد 93 8:55
آخه دختر من چی بهت بگم؟؟آخه از کی تا حالا شیر ضرر داشته؟؟خدا بگم چیکارت کنه کلی از دستت خندیدم...اما عزیزم شیر پرچرب نخور...بهت هم گفتم اگه محلی هم گیرت بیاد عالیه...برای اینکه مالت شیر محلی از بین بره حدود یکساعتی بزار بجوشه و در حال جوشیدن همش شیر رو هم بزنش اینکار مالت شیر رو از بین می بره و خدای نکرده کسی به تب مالت دچار نمی شه...عزیم بهت گفتم من توی نه ماه بارداریم یک روز هم نشد که شیر نخورم بدون استثنا هر روز یک یا اگه بشه چند لیوان شیر می خوردم...امیرعلی الان ماکسیمم قد رو به سنش داره این تجربه مادرشوهرمم بوده ماشاالله همسرم قدشون 195 هست و استخون بندی خوبی دارند مادرشوهرم همیشه تو بارداری شیر زیاد مصرف کردند...امیرعلی هم گرچه به باباش رفته (البته منم 170هستم) اما خوردن شیر تو دوران بارداری من بی تاثیر نبوده...مثلا ماهی تو بارداری عالیه...تو هوش بچه خیلی موثره یه چیز دیگه اینکه روزانه مویز یادت نره...اصلا سعی نکن غذاهای مقوی و مفید رو از خودت دور کنی فقط تو خوردن زعفران احتیاط کن ماههای اول اصلا نخور چون خیلی گرمه راستش من اصلا لب به زعفران نزدم... ----------------------- ببخشید عزیزم راستش یه جا خونده بودم تو ذهنم مونده بود که شیر ضرر داره همش میترسم یه چیز خاص رو زیاد بخورم اما شیر رو الان 2 روزه شروع کردم خدارو شکر اصلا از زعفرون خوشم نمیاد فقط بوش رو دوست دارم نکاتت رو یادداشت کردم گلم
فریبا
21 مرداد 93 14:47
عزیزمممممممممممممممممم این حالت ها تقریبا تا ماه 3 باهاته ایشالاههههه قلب کوچولوشو میبینیییییییییییییییییییییییی از الان نبارکت باشه -------------------------- قربونت بشم عزیزم ممنون از مهربونیت
مامانی
21 مرداد 93 16:41
سلام فاطمه جون چه خبرا خوبی؟؟؟؟؟؟؟کنجدت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برات رمز رو گذاشتم امیدوارم بهت رسیده باشه مراقب خودتون باشین اینم بوووووووووووووووووووس واسه مامان فاطمه و نی نی کوچولوش ----------------------- فدای تو عزیزم ممنون بابت رمز میام پیشت در ضمن مامان شدنت مبارک بلا
خانم طاهره نادری
21 مرداد 93 20:29
سلام عزیزم حالت چطوره امیدوارم که حال نی نی گلت هم خوب باشه زود بیا از خودت خبر بده که منتظریم عزیزم راستی من هدیه هستم و اینم وب دومه طاهره اسم شناسنامه ایم هست ------------------------- ای جان چشم حتما سر میزنم گلم
مامان
22 مرداد 93 10:55
سلام فاطمه جونم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکههههههههههههه الهی قلبش هزاران سال برات بزنه خداروشکر همه چیز به خیر و خوشی پیش میره الهی قسمت همه منتظرا بشه این ثانیه های رویایی عزیزم پست بالا نمیشه نظر گذاشتنمیدونم چرا روش کلیک نمیشه به هرحال مبارکت باشه این حس قشنگ --------------------------------- وا؟ چرا؟ راستی خیلی بدی که 3 ماهه نی نی تو غایم کردی شوخی بود گلمان شاا.. سلامت یاشید
مامان پری
26 مرداد 93 14:26
مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه مادر شدنت ایشاالله بسلامتی فارغ بشی عزیزم ------------------------------------ ممنون که پیش ما اومدید سلامت باشید
مامان نازی
9 شهریور 93 7:25
سلام عزیزم مبارکت باشه چه جالب بود وقتی حالت های اولیتو میخوندم خیلی شبیه من بود از درد زیر دلت که درد های منم اول زیاد بود و همین طور میوه خوری های زیادو.... من الان وارد هفته 18 شدم امیدوارم شما و نی نی هنم سالم همه مراحل رو پشت سر بذارید -------------------- سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدی خدا محافظ نی نی باشه ان شاا.. بارداری شیرینی رو هم شما هم ما سپری کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد