یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

قلب کوچولو...

1393/5/22 10:18
نویسنده : فاطمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

 "تو "

همان لطف خدایی که داشتنت شامل حال من شده ...

سلام عشقه دوم مامان 

کوچولوی من چطوری ؟

عزیزمی

دیروز صبح رفتم برای سونوی قلب شما گلکم

سونوگرافی یکم شلوغ بود اما بدیش اینجابود که پذیرش خاب مونده بودن و منو شما و خیلی از مامانا زیاد منتظر موندیم

همش زیر زبونم صلوات میفرستادم و سوره والعصر رو میخوندم تا استرسم کم بشه

و بالاخره نوبت ما شد و دکتر دستگاه رو گذاشت تا شمارو ببینه و تند تند اصطلاحات خودشو میگفت و خانمه کناریش تایپ میکرد

تا اینکه دیدم دکتر مکث کرد و مکثش طولانی شد ته دلم خالی شدوزیر لب  گفتم خدایا بچه ام سالم باشه 

که دکتر گفت سن حاملگی6 هفته و 1 روز و قلب هم تشکیل شده

وووووووووواااااااااییییییی که نمیدونی مامانی چقد خوشحال شدم و سریع یه لبخند اومد روی لبم که دکتر دید و گفت مبارک باشه رشدش خوب بوده که هفته 6 قلبش تشکیل شده منم تشکر کردم و خوشحال و از روی تخت بلند شدم

تودلم عروسی بود

بابایی هم داخل ماشین منتظربود وقتی رسیدم جلوی ماشین دیدم بابا خابش برده باز رگ بدجنسیم راه افتاد و گفتم بزار اذیتش کنم   در ماشینو که باز کردم سریع باباییت بیدارد و پرسید چیشد؟؟ خوب بود؟؟قلبش میزد؟؟

خیلی خونسرد گفتم دکتر گفت باید 2 هفته دیگه بیای شاید قلبش تشکیل شده باشه

باباییت گرفته شدو گفت خدایا هرچی خودت صلاح میدونی!!

منم که همیشه وقتی کار به اینجاها میرسه که باباییت قیافش گرفته میشه دلم قند میره براش و سریع خودمو لو میدم که شوخی کردم بابا

نی نی مون خیلی هم خوبه خوب بود و خدارو شکر قلبش تشکیل شده بود 

بابایی گفت منو اذیت میکنی؟؟تلافی میکنم

منم خودمو لوس کردمو و گفتم دلت میاد من کوچولومو اذیت کنی؟؟!!

یه نگاه معنی داری کردو گفت فعلا که ریش و قیچی دست شما و کوچولوی باباست ولی بزار بدنیا بیاد منو کوچولوم حسابی باهم از خجالتت در میایم

حسابی خندیدیم و اومدیم خونه و باباییت رفت سرکار

به مامانم زنگ زدم و گذارش رو دادم و ظهر رفتیم خونه مادر شوهر بایه جعبه شیرینی و به همه خبر دادیم و همه خوشحال شدن

از بعداظهر تا ساعت 12 شب داشتم جواب اسمس تبریک دختر خاله ها و زن داییا رو میدادم ...

خدایا شکرت 

خدایا همیشه خوشی باشه

خداجون لذت این روزارو باهمه ی استرس هاش نصیب دوستان منتظرم وهمه ی منتظرا بکن

خدایا عزیزانم رو سپرم به خودت حافظشون باش

اینم اولین عکس کوچولوم

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مهربوون
22 مرداد 93 10:40
خداروشکر خانومی ... 2روز که جواب ندادی نگران شدم خداروشکر که سالمه ... مواظب خودت و نی نیت باش -------------------- ممنون گلم ان شاا.. به آرزوهای قشنگت برسی
مامان فرشته كوچولو
22 مرداد 93 11:38
سلام عزيزم ، به سلامتي ايشالا ١٢٠ سال قلبش سالم وسلامت بزنه ------------------- ممنون گلم خدا نی نی شمارم حفظ کنه
مامان هدیه
22 مرداد 93 12:31
الهی قربونت برم چقدر ناز بوده و خداروشکر که همه چی خوب بوده وانشالله همه چی به خیرو خوشی باشه و صحیح و سالم بپره تو بغلت ---------------------- قرررررربونت هدیه جان ان شاا.. یه هرچی خیره برسی راستی چرا انقد کم پست میزاری
حمیده
22 مرداد 93 16:06
الهی شکر فاطمه جون.... ایشالا به زودی بغلش کنی ------------------------------ وااااااای قندتودلم آب شد خداکنه زودتموم بشه
مامان آینده
22 مرداد 93 18:05
خدا را شکرررررر خیلی خوشحال شدم همیشه لبتون خندون گلم... -------------------------------------- فدای مهربونیت عزیزم
محدثه
22 مرداد 93 19:49
سلام عزیزم مبارک باشه انشاله همیشه تو زندگیتون خوشحال باشید خیلی خوشحال شدم فکرکنم نی نی هامون ی هفته باهم فرقشونه منم سه شنبه دیگه نوبت سونو دارم واسم دعا کنید -------------------------------------------------- چشم عزیزم ان شاا.. قلبش تشکیل شده
مهربوون
22 مرداد 93 23:32
خصوصی گلللللم برات فرستادم ----------------------
خاطره
23 مرداد 93 3:07
مبارکه قلب مهربونش --------------------------------
مامان سمیرا
23 مرداد 93 15:01
عزیزم مبارک باشه خانوم خانوما خیلی خوشحالم خیلی قربون قلب کوچولوش بشم الوچه رو بازم تبریک میگم فاطمه جون ---------------------- فدای تو بشم عزیزم لطف داری گلم اهورا رو ببوس
مامان سیما
25 مرداد 93 21:01
ای جاااااااااااااانم مبارک باشههههه انشالله خدا هم نی نی شما هم نی نی منو سالم نگه داره آمییییییییین ------------------------------- ممنون گلم خدا نی نی شمارم حفظ کنه
مامان امیرعلی
26 مرداد 93 9:20
خصوصی -------------------------
مامان
26 مرداد 93 10:40
مبارک باشه عزیزم -------------------------------- تشکر گلم
مامان امیرعلی
26 مرداد 93 11:13
قربونت برم من خیلی کوچک تر از اینم که بخوام شما خواهر خوبم رو نصیحت کنم...فقط تجربیات کوچیکی که دارم دوست دارم در اختیار دوستای خوبم بزارم...عزیزم متاسفانه قانون جذب همینه امواج منفی جذبش سریع انجام می شه...خودم همینطورم خیلی اهل سرکار گذاشتنو سر به سر گذاشتن دوستام هستم اما در حدی که ناراحت نشن و جنبه های مثبت رو بیان میکنم...مثلا من از25 ماه به همکارم که منتظره حقوقه میگم حقوق واریز شدهطفلک تا میاد ذوق واریز شدن کنه میگم آخه کی25 واریز شده خوشحال نباش سر کار رفتی.... ---------------------------- هی وای شماهم؟!!!!
زهرا
26 مرداد 93 16:08
شنیدن صدای دلنشین قلبش مبارک باشه -------------------- تشکر عزیزم
مامان نی نی
26 مرداد 93 20:14
مبارک باشه عزیزم هیچ لذتی بالاتر از شنیدن صدای قلب نی نی نیست واقعا برات خوشحالمو ایشاله به سلامتی این مسیر نه ماهه رو طی کنی مواظب خودتو نی نی باش ------------------------------------ ممنون عزیزم ان شاا.. بهاره جونم به سلامتی این چند ماه رو بگذرونه وبیاد
گل نرگس19
26 مرداد 93 21:02
سلامممممممممممممممم واییییییییییییی بسلامتی انشالله خیلی خوشحال شدم که مامان شدی انشالله نی نی صحیح و سالم بیاد بغلت برای ما هم دعا کن عزیزم ------------------------------------------ ممنون خانمی چشم ما همیشه دعاگو هستیم اگه خدا قابل بدونه
فایضه مامانِ عسل
27 مرداد 93 1:05
مواظب خودتون باشید ....... ---------------------- ممنون گلم
مامان پریسا و بابا مهرداد
27 مرداد 93 9:09
الهی شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم .. چقدر هم خوب می نویسید مثل یه داشتان مهیج آدم دلش میخواد تموم متنو یهویی بخونه انشاله که سالم و سلامت نی نی بیاد پیشتون -------------------------- لطف داری گلم همچنین ان شاا.. نی نی شماهم به سلامتی بیاد
خانم طاهره نادری
27 مرداد 93 21:34
سلام گلم دیگه نازگلت اومد تو دلت مارو فراموش کردیااااااااااااااااااااااااا پست گذاشتم تو هردو وبم تازه یکم سرم خلوت شه تن تن پست می ذارم از این به بعد ----------------------- نه عزیزم این حرفا چیه یکم حالم خوب نیستبهترشم زیاد سرمیزنم
مریم
29 مرداد 93 23:57
عزیزم الهی همیشه دلت شادولبت خندون باشه --------------------- ممنون گلم ان شاا.. دامن شماهم زودی سبز بشه
✓فاطمه جون✓
30 مرداد 93 21:01
وای چشاش شباهت به من میده لباشم همینجور خخخخخخخخخخ -----------------------------
مامانی گرفتار
4 شهریور 93 12:05
سلام خانوم طلا جوجه کوچولوی من چطوره حالش خوبه ؟؟؟ عزیزم خیلی خوشحالم ومنتظر تا زود بیاد وعکسهاشو هرروز برامون بزاری خیللللللللللللللللللللللللللللللی خیللللللللللللللللللللللللللللللللللی مواظب خودت باش ------------------------------------- ممنون عزیزم خدا کوچولوهاتو حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد