یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

هفته 8

1393/5/28 12:30
نویسنده : فاطمه
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزک مامان خوبی گلم؟

این روزا دیگه انقد بهم نزدیک هستی که هروقت بخام حالت رو بپرسم دستم رو میزارم روی دلم و باکلی ذوق حالت رو میپرسم

الاهی من فدات بشم 

امروز  به امید خدا شما وارد هفته میشی 

و به سلامتی این روز که بگذره به حساب سونوگرافی شما ماه از اومدنت تو دل مامانی میگذره 

ان شاا.. که هم تو کوچولوی من وهم دوستای کوچولوی دیگه که تو دله خاله های مجازی هستن به سلامت این روزارو بگذرونید و بیاید بغل ماماناتون

و خدا حاجت همه منتظرا رو خیلی زود بده

این روزا اصلا حوصله وب و گوشی و اینترنت و... رو ندارم مامانی

هرچند اشتهام زیاد شده اما الان 2 روزه حالت تهوع ام بیشتر شده و بزور دولقمه غذا میزارم دهنم

بابایت خیلی هوامو داره وهرچی بخام میاره برام الاهی قربونش بشم ولی اشکال نداره و این روزا میگذره و من حالم بهتر میشه گلکم

عاشقونه دوستت دارم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهربوون
28 مرداد 93 15:17
به سلامتی فاطمه جووون چشم رو هم بزاری 7 ماه دیگم میگذره و کوچولوت میاد بغلت خانومی مواظب خودت و نی نی تو شکمت خیلی باش ------------------------- ممنون گلم امیدوارم زود بگذره
مامان
29 مرداد 93 19:20
سلام به مامان فاطمه و تودلی نانازش بله دیگه این وروجک با حالت تهوع هاش میخواد حال مامانشو جویا شهمیبینی چقدر از حالمون جویا میشن خواهرررررررررررررر الهی خدا به هرکی که منتظر این روزاست نعمتش رو ببخشه آمییییییییییییییییییین مراقب خودت باش عزیزم . و همینطور گل گلیت --------------------------------- آره خاهر چه کنیم دیگه بچه های این دوره زمونه نیومده شیطون بلا تشریف دارن و ناز میکننشما که این دوران رو گذروندی؟؟!! مگه هنوزم حالت تهوع داری؟؟ ان شاا.. نی نی شما هم به سلامت بیاد
خاطره
30 مرداد 93 7:28
سلام گلم به سلامتی انشالله این روزا رو طی می کنی .. برای رفع حالت تهوع از یه کم لیمو ترش استفاده کن . انشالله خوب خوب باشی برای منم دعا کن عزیزم --------------------------------- محتاجیم به دعا عزیزم منظورت اینه لیمو ترش بخورم؟؟
✓فاطمه جون✓
30 مرداد 93 20:36
چه جالب کجای قم؟ از اشنایی با شما خوشبختم ------------------------------- میام پیشت عزیز
✓فاطمه جون✓
30 مرداد 93 20:44
من شما رو گذاشتم مطالب دوستان قبلا هم یه درخواست هم تو نینی گپ فرستادم نینی دختره یا پسر ---------------------------------------- هنوز نی نی من2 ماهشه زوده گلم برا فهمیدن دختر و پسر بودنش
✓فاطمه جون✓
30 مرداد 93 20:44
من لینکت کردم البته با افتخار -------------------------- همچنین شما لینک شدید
مریم
1 شهریور 93 18:24
سلام فاطمه جونم انشالا مبارک باشه و به سلامتی این ماهها رو پشت سر بذاری عزیزم میگن خدا دعای زنان حامله رو براورده میکنه تو رو خدا برا من و بقیه عزیزان دعا کن --------------------------- سلام عزیزم ممنون که سرزدی گلم من همیشه دعاگوهستم ان شاا.. به زودی خبرخوش بهم بدی
مامی جون جونی
2 شهریور 93 17:53
ای دوووونم فدایی نی نی تو شیکمت مباااارررررکهههههههههه ------------------------------------------ ممنون زینب جون خدا نگار خوشگله رو حفظ کنه
زهرا
3 شهریور 93 0:05
سلام فاطمه جون انشاالله که زود زود خوب میشی این حالت تهوع لعنتی هم تموم میشه میدونم بد دردیه خواهر منم تا 4 ماه بنده خدا حالت تهوع داشت نی نی ناز نازی ایشالا زودی نیاد توی بغلت البته سالم و سلامت -------------------------------- ممنون زهرا جون برام دعا کن گلکم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد