یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

دیدن روی ماهت ...

1393/6/25 10:43
نویسنده : فاطمه
463 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم مامان خوبی فدات بشم

بالاخره بعداز چند روز انتظار نوبت سونوی غربالگری رسید

منو بابایی ظهر رفتیم خونه مامانی" مامان خودم " ناهار رو خوردیم و یکم صحبت و تعریف از سفر شد و..تا اینکه ساعت 3 ونیم شد وبابایی گفت زودتر بریم آخه شلوغه منم حاضرشدم و رفتیم

بابایی کارای شماره گیری و حساب کتاب رو انجام داد و منو شما منتظر نشستیم تا ببینیم شمارمون چنده؟؟

بابا شماره رو آورد و مانفر10 بودیم دکتر گفت باید مثانه پر باشه منم چون استرس داشتم 5 ،6 تا لیوان آب خوردم . تا نوبتمون بشه داشتم میترکیدم از بس مثانم پرشده بود همش هم زیر لب دعا میکردم که سلامت باشی و من از اینجا بالب خندون بیام بیرون خلاصه نوبت ماشد و رفتیم داخل2 تا خانم بودن که دفتر چه رو میگرفتن و تایپ رو انجام میدادند یکیشون بمن گفت بفرما خانم نوبت شماست منم تا رفتم پشت دیدم دکتره جوون هس تعجب کردم و یکم خجالت کشیدم ولی بنده خدا سلام کردوپشتش رو کرد بمن و گفت بفرمایید...

منم دراز کشیدم ودکتر بدون نگاه کردن دستگاه رو گذاشت و به مانیتور نگاه میکرد منم روبه روم یه مانیتور بود که چیزی نمیدیدم جزء سیاهی که یکدفعه صورت ماهتو دیدم فداتشم وااااااااایی که دلم ضعف میکرد از ذوق. همینجور که نگاهت میکردم از سکوت زیاد دکتر نگران شدم و یه نگاهش کردم و دکتر پرسید نگرانی؟؟گفتم بچه اولمه خیلی نگرانم مشکلی هست گفت: نه همه چیش نرماله رشدشم خوبه

خیلی خوشحال شدم و باز نگاهت کردم و ته دلم خدارو شکر میکردم و این لحظه هارو برای همه منتظرا از خدا خاستم تو این فکرا بودم که دکتر گفت: پسره؟!!! منو میگی مثل دیوونه ها گفتم واقعا؟؟!!!دکتر خندش گرفت گفت دوس داشتی پسر باشه گفتم فرقی نمیکنه اما آره دلم پسر میخاست دکتر گفت اینجور که من میبینم بنظر پسر میاد ولی برا اطمینان 2یا3 هفته دیگه چک کن مطمعن بشی. بعدشم گفت بفرما اینم صدای قلبش...

وااااااااااایی مامانی فدای اون قلبت بشم که آهنگ قشنگ زندگی رو برا من و باباییت میزد ته دلم گفتم چقد حیف که باباییت نبود تا صدای قلب قشنگتو بشنوه با خودم گفتم دفعه بعد حتمٱ میگم تا بزارن بابایت هم بیاد

قلبت تند تند میزد مامانی فدات بشم

باورم نمیشد خدا منو لایق دونسته و الان یه تیکه از وجود خودمو عشقم الان تو دله منه قلب کوچیکش داره میزنه

دلم میخاست تا شب بشینمو تورو تو اون مانیتور نگاه کنم 

میدونی چیه مامان جان تازه فهمیدم من 3 تا حس رو 1- حس داشتن مامان و بابای خوبم 2-حسه داشتن همسر عاشقم 3- و از همه مهمتر حس مادرانه به فرزندانم رو با دنیا و تمام گنج هاو زیباییهاش عوض نمیکنم

خدایا ای لحظه هارو نصیب همه بکن

تا خونه با بابایت کلی ذوق کردیم و خدارو شکر کردیم

راستی اینم بگم که سونوی شمارو با خون من رو دادیم آزمایشگاه تا جواب نهایی رو بدن گفتن10 روز دیگه میاد

ان شاا.. که بازم همه چی خوب باشه

عزیزم شما از امروز وارد هفته12 شدی 

مامان و بابا عاشقتن گلم

دوستت داریم

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان هدیه
25 شهریور 93 10:50
خب الهیییییییییییییی شکر که همه چی خوب بوده انشالله که جواب آزمایشاتم خوب بشه به لطف خدا مراقب جوجوی خاله باش گلم ------------------- ممنون هدیه جان قررررربونت بشم مواظب خودت باش
نوشین
25 شهریور 93 12:14
سلام فاطمه جون عزیزم به سلامتی خدا گل پسریتو برات نگهداره خیلی برات خوشحال شدم عزیزم خیلی خیلی مواظبه خودت باش عزیزم منم بلاخره آپ کردم ----------------------------- ممنون نوشین جان چه عجب آپ شدی قطعی نگف که پسره ولی امیدوارم پسمل باشه
مامان امیرعلی
25 شهریور 93 13:56
مبارک باشه عزیزم...انشاالله همه چیز خوب پیش میره و آقاپسر نازت هم در آغوش میگیری..راستی فاطمه جون امیرعلی من چند روزه تبش قطع نمیشه حالم گرفته براش خیلی دعا کن دکتر میگه انفولانزا...اما نمیدونم چرا این تب لعنتی دست از سر پسرم برنمی داره تو الان دعات می گیره برا امیرعلی من خیلی خیلی دعا کن ---------------------- ممنون عزیزم که سرزدی ان شاا.. بهتربشه عزیزم مواظب باش خدای نکرده تبش بالانره
سمیرا مامان اهورا
25 شهریور 93 17:28
واااای عزیزم چقدر قشنگ تعریف کردی جمله به جملت منم ذوق میکردم خداروهزارمرتبه شکر خیلی خیلی خوشحالم واست عزیزم به خودت برسیا اون فندوقمونو حسابی بهش برس قربونش برم ------------------- ممنون سمیرا جان که بهم سرمیزنی اون اهورای خوشمزت رو گاز بگیراز طرف من
زهرا
25 شهریور 93 19:31
فاطمه جان انشاالله نی نی نازت توی دلت سالم و سلامت باشه وای چه حس قشنگیه شنیدن صدای قلب نی نی خدا قسمت همه آرزومندها بکنه -------------------------------------- ممنون گلم آره عزیزم خیلی حس زیباییه ان شاا.. نصیب همه منتظرا مخصوصا شما بشه زهرا جان
حمیده
25 شهریور 93 23:00
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه گلم خیلی خوشحالم که خوشحالی عزیزدلم ایشالا زودی بغلش کنی عزیزدلم -------------------- ممنون عزیزم سلاله جان رو ببوس
مهربوون
26 شهریور 93 8:26
مبارررررکه عزیزم بهترین مامان دنیااااا ----------------------- واااااااای قرربونت عزیزم
مامان
26 شهریور 93 12:57
واااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی مبارکه فاطمه جون هووووووووووورارررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااا ان شاء الله پسملی گلت سالم و صالح بیاد تو بغل مامان و باباش خیلی برات خوشحالم دوستم مبارکت باشه ------------------- ممنون گلم انشاا.. پسمل شماهم به سلامتی بیاد بغلت دعاکن حالا واقعا پسر بشه نی نیمقطعی نگفت
مامی جون
26 شهریور 93 13:40
سلام فاطمه جان خوبی عزیزم؟؟؟؟ واااای خیلی خوشحالم ازینکه جیگرخاله سالمه ومامان جونش تازه صدای قلبشم شنیده خیلی صدای ارامش بخشیه نههههه قربونش بشم امیدوارم سالم وتندرست ایشالله بدنیابیاد وخدابهت نگهش داره منم خیلی دلم برات تنگ شده بود آخه احوالی ازمون نمیگیری واتس آپ نمیایی منم همیشه موفقیت وخوشبختی روبرات ارزو مندم گلم ---------------------------------------------------------- سلام گلم فدات بشم ممنون خوبم نگار جون خاله چطوره؟؟ خیلی صداش قشنگ بود ببخش عزیزم اصلا حوصله گوشی و ...رو ندارم اینجا هم دیگه بزور میام حسابی تنبل شدم
فریبا
26 شهریور 93 17:32
سلام عزیزم خوشحاللم که بالخره دیدیش مبارکا باشه گل پسرت چه زود خودشو نشون دادهههههههههههههههههههههههه مواظب خودت و پسملی باش --------------------- سلام فریبا جان نفس خاله خوبه؟؟ دکتره که اینجور گفت حالا خداکنه درست گفته باشه
شیوا
27 شهریور 93 11:36
سلام فاطمه جون بی نهایت تبریک میگم عزیزم. انشاالله قسمت همه ---------------------------------- ممنون شیوا جان که سرزدی ان شاا.. که شما هم به زودی حاجت روا بشی گلم
دختربهاری
27 شهریور 93 16:44
عززززززززززززززیییییییییییییییییییززززززززززززمممممممممممممم پسررررررررررههههههههه ------------------------------------ فعلا که اینجور گفتن عزیزم
بــــــــــــاران
29 شهریور 93 12:29
مبارکههههههههههههههههههههههههه ------------------- ممنون گلم
مهربوون
29 شهریور 93 13:12
سلام عزیزم..چطوری؟نی نی خوبه؟ مواظب خودت باش ------------------------- سلام گلم ممنون خوبیم توخوبی؟؟دیر آپ میکنیا
محدثه
29 شهریور 93 14:57
سلام عزیزم انشالله که هردوتون سالم باشید ونی نی گلت هم سالم بدنیا بیاد من هفته دهمم و 2و مهر سنو دارم امید وارم همه چی خوب باشه وصدای قلبشو واسم بذارن --------------------------------- سلام عزیزم ان شاا.. که نی نی سلامته و هیچ مشکلی نیست ممنون که پیش ما اومدی
مامان آینده
29 شهریور 93 16:24
تبریک میگم عزیزم. منم به همراه خواهری رفتیم تو و کله و دماغ نی نی رو دیدم. حس قشنگی بود.من که گریه ام گرفت. ---------------------------- ای جانم ان شاا.. نصیب خودت بشه عزیزم
خاطره
29 شهریور 93 18:37
سلام گلم..مبارک باشه.. چقدر خوب که جنسیتشو بهت گفتن. برای من نه صدای قلبشو گذاشت و نه جنسیتو گفت ----------------------- قطعی نگفت عزیزم هرچی خدابخاد اشکال نداره دفعه بعد بهش بگو برات بزاره
هستی شاد
29 شهریور 93 22:53
مبارکه عزیزم انشاا.. به سلامت به دنیا بیاد -------------- ممنون هستی جان ان شاا.. قسمت شما
خاطره
30 شهریور 93 0:56
سلام گلم ویار من بیشتر سردردهای میگرنی هست که اغلب به صورت طولانی مدت دارم . خدا نصیب هیچ کس نکنه.. وزنت هم اضافه میشه انشالله نگران نباش ------------------- سلام عزیزم ان شاا.. سلامت باشی
فرشته كوچولوي ما
30 شهریور 93 18:55
سلااااام ، مبارك باشه آقاپسرتون ايشالا سالم و سلامت باشه ... ------------------------- ممنون عزیزم
دختربهاری
31 شهریور 93 0:50
سلام عزززییزززممم نظرت در مورد اینا چیه؟ امیررضا امیر حسین محمد امیر محمد رضا محمد حسین امیر علی چیه؟ ------------------------ ممنون گلم باید به همسری هم بگم بهار جان هنوز قطعی معلوم نیست که پسرباشه
مامی جون
31 شهریور 93 13:33
واسه خواهر خوشگلم  باید از خدا بابت داشتن نازنین خواهر زیبایی مثل تو تشکر کنم..... اینو برای خواهرات بفرست. خواهرا حتماً تنی نیستن. شاید اون دوستی باشه که باهات همدله و حاضر نیست غمتو ببینه......... امروز روز عشق به خواهره، باید به 12 خواهر بگی که عاشقشونی چه خواهرخونی چه غیر از اون.. میگن هرکس وسط سال آرزو کنه آرزوش برآورده میشه.امروز183روزه که از سال 93 میگذره و183روزمونده پس وسط ساله یه آرزوکن واینوبرای اونایی که دوستشون داری بفرست که بدونن به یادشونى . --------------------- وااااااااااایی خاهرک عزیزم ممنون بابت پیام زیبات از راه دور میبوسمت
خاطره
31 شهریور 93 21:19
سلام گلم .. خیلی التماس دعا دارم -------------------- چشم عزیزم محتاجیم به دعا
مامان سیما
1 مهر 93 0:56
ای جااااااااااااااانم خیلی مبارکه ------------------------ ممنون عزیزم
مامان خانمی
1 مهر 93 10:08
خداروهزاران هزاران هزاران هزاران مرتبه شکر همه حسهاتو میفهمم چون همشون رو خودمم تجربه کردم براتون خیلی خیلی خوشحالم --------------------------------------- سلام عزیزم ممنون که میای پیش ما محمدسجاد رو ببوس دلمون تنگه براش
خاطره
1 مهر 93 16:07
مرسی فاطمه جونم. راست میگی غصه خوردن کاری رو از پیش نمی بره ولی میدونی وقتی چشمای همسرم رو می بینم که چقدر غصه داره دلم میگیره حسابی -------------------- ان شاا.. که درست میشه عزیزم
مهربوون
4 مهر 93 1:10
3ماه و ۱روزگی نی نی تو دلت مبارررررک خوبی فاطمه جون؟ ------------------------------------ سلام عزیزم ممنون گلم
فایضه مامانه عسل
6 مهر 93 1:49
سلام عزیزم .... خب خداروشکر .... خیلی خیلی مواظب خودت و پسره گلت باش .... --------------------------- سلام عزیزم ممنون اومدی پیش ما
مامان امیرعلی
7 مهر 93 7:46
فاطمه جان خوبی عزیزم؟؟نی نی خوبه؟خبری ازت نیس نگران شدم...انشاالله که جفتتون سلامت و خوب باشید ------------------------------------ الحمدولله خوبیم عزیزم میام و توضیح میدم
مامانی گرفتار
7 مهر 93 9:24
عزیزم شرمنده خیلی دیر بدیر خبرتو میگیرم خوبی گلم نی نی نازم چطوره گلم همیشه بیادتم .. ---------------------------------- سلام عزیزم دشمنت شرمنده باشه عزیز ما خوبیم دختر گلت چطوره؟؟
مهربوون
7 مهر 93 10:02
فاطمه جون سلام..خوبی عزیزم؟ نمیدونم چرا هرچی نظر میزارم دستت نمیرسه در هرحال من جویای حالتم....فکر نکنی بیمعرفتماااا ------------------------------------ سلام عزیزم لطف داری گلم توخوبی؟؟
مامان بهار
8 مهر 93 10:48
سلام عزیزم کجایی شما؟ خیلی وقته تو قسمت مطالب دوستان اسمتون بالای جدول نمیاد ینی به روز نمی کنین.حالت خوبه؟اگه اومدی تو نت یه سری بهمون بزن. --------------------- حالم خوش نیس عزیز
مامان دانیال&ویانا
10 مهر 93 10:35
سلام عزیزم قربونت برم الهی خدا رو هزار مرتبه شکر که نی نی گلمون صحیح و سالمه ایشالا این چند ماه هم به خوبی و خوشی بگذره و روی ماه نی نیمون رو ببینیم الهی قربون خودت و نی نی قشنگت برم منعزیزم چه دعای قشنگی کردی ایشالا خدا دل همه ی منتظرا رو شاد کنه مواظب خودت و نی نی عزیزمون باش ---------------------- قرررررررربونت عزیزم بچه های خوشگلت رو مخصوصا ویانای خوشمزه رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد