یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره

کوچولومون

دوستان عزیزم از تجربیاتتون بگید...

1393/7/11 17:51
نویسنده : فاطمه
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ازتون کمک میخاستمخطا

2 هفته هست که اسید معده منو از همه چیز انداخته حسابی خسته شدم خسته

شربت آلومینیوم ام جی هم گرفتم امابازم اوضاعم خوب نیستگریه

بنظرتون تا آخر بارداری همینطوری هستم؟؟؟خطا

الان هفته 14 هستم اما اصلا وزن اضافه نکردم که هیچ 3 کیلو هم کم کردم گریه چیکار کنم؟؟؟گریه

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

دختربهاری
11 مهر 93 17:55
خوب میشی فاطمه جون حتما براتون دعا میکنم ---------------------------- ممنون گلم
پریسا
11 مهر 93 19:09
سلام دوستم از اینکه وزن نگرفتی نگران نباش خواهر من تا 4 ماهگی تازه 3 کیلو کم کرده بود بعد از اون کم کم وزن گرفت درسته خنوز بچه اش به دنیا نیومده ولی همیشه تو سونو وزن بچه نسبت به سن بارداری از حداکثر نرمالم بیشتر ه. دوست عزیز از دکتر پرسیدی شربت المنیوم ام جی خریدی؟ من شنیدم ابغوره هم خوبه یه قاشق بخوری ضرر هم نداره خب یه بار امتحان کن ------------------------ آره عزیزم شربتش ضرر نداره دکترم قرصامو عوض کرد اما بدتر شدم این شربت یکم آرومم کرد
مامان فرشته كوچولو
11 مهر 93 19:13
سلام فاطمه خانوم ، ببخشيد يعني ترش ميكني يا بالا مياري؟؟؟!!! --------------------------- ترش میکنم و بالا میارم دکتر گفت اسید معدمه
خاطره
11 مهر 93 22:26
نگران نباش گلم . منم خیلی اذیت میشم ولی گذراست شبا مخصوصا اینطوری ام که تعداد بالش های زیر سرمو اضافه کردم . خواهرم میگفت هیچ وقت گشنه نباش یعنی مدت خالی نباشه تا ترش کنی.. آهسته و پیوسته بخور ---------------------------- وااااااااااای خاطره جان الان 3 هفته میشه اوضام همینجوره پس چرا خوب نمیشمهمه این کارارو کردم اما بازم خیلی اذیت میشم
فریبا
12 مهر 93 10:00
عزیم طبیعیه نگران نباش وقتی وارد ماه 4 شدی تمام میشه همه چیزززززززززززززززززززززززززززززز ----------------------------- ممنون فریبا جان خدا از دهنت بشنوه
مامان بهار
12 مهر 93 10:37
سلااااااااااااااااااااام فاطمه جونم... ببخشید که نظرات خیلی یهویی خودشون تایید شده بودن...نمی دونم چرا اینجوری شده بود.معذرت عزیزم برا ترش کردن من چون خیلی با این مسئله مشکل داشتم والانم گاهی اذیتم میکنه خیلی رفتم پیش دکتر.گفتن طبیعیه و به خاطر فشار رحم و معده به صفحه دیافراگم شکمتون هستش.بهتره وعده های غذایی تو بیشتر کنی و حجمش رو کم...موقع خواب عصر و شب غذای ابکی مثل عدسی و سوپ نخور و اگه خوردی بعدش نون خالی زیادی بخور. یه بسته بیسکوئیت هم کنار تختت داشته باشی تا بعد از نماز صبح و صبح ها که بیدار میشی بخوری خوبه...نگران نباش ان شاءالله که رفع بشه... برای وزنت هم نمی دونم کم کردنت طبیعیه یا نه من اینو نداشتم ولی یکی از دوستام اولش کم کرد و بعدش خوب زیاد کرد بچه ش هم حدود سه و نیم شد...حتما این سئوالاتت رو تو یه دفترچه یادداشت بنویس و وقتی نوبت ویزیت با دکترت داشتی بهش بگو.شاید نرم بدنت اینطوری باشه. دکتر من برای وزن گرفتنم که ماهی دو و نیم بودهاز اول تا حالا، بهم مولتی ویتامین پریناتال داده بود ولی الان چون وزنم بیشتر از حدش زیاد شده قطعش کرده(من 9 روزگی بارداریم که فهمیدم و رفتم چکاب 49 بودم و الن 61م)البته دکتر بهم گفته اگه اینطوری ادامه داشته باشه ماه نهم برای زایمان اسون تر بهم رژیم بارداری میده...فکرکن...برای همین میگم نگران نباش چون بالارفتن وزن هم این دردسر هارو داره...من الان اشتهای خوردن هر چیزی رو دارم خیلی تند تند گرسنه م میشه.برای خودم هم عجیبه...بعدشم شما هنوز تو سه ماهه اول هستین. سه ماه دوم بیشتر وزن میگیری و بدن بچه ازت میخواد که بیشتر بخوری و وزن بگیری ...نگران هیچی نباش. شما کاملا رو نرم طبیعی هستی دوست جونی مواظب خودتون باش ----------------------- ممنون عزیزم که وقتت رو در اختیارم گذاشتی خیلی نگران بودم
حمیده
12 مهر 93 10:52
عزیزدلم اصلانگرانه وزنت نباش گلم ... نینی ات هم ازذخیره بدنت جذب میکنه به خدا هیچ راهی نیست فاطمه فقط باید تخمل کنی میدونم خیلی عذاب اوره ... فاطمه منم ---------------------------------------------------- خوبی حمیده جان؟؟ آره دیگه باید تحمل کنمنگران وزن بچه ام بودم همش فکرای بیخود میاد توسرم
مامان
12 مهر 93 11:07
سلام عزیزم.اصلانگران نباش.منم همینجوری بودمترش میکردم فراوون.گلاب به روت صبح حا هنوز ناشتا بودم بالا میاوردم که همش اسید معده بود این اوضاع واسه من حدود یه ماه ادامه داشت.نگران نباش عزیزم بزودی برطرف میشه واسه وزنتم غصه نخور.من سه کیلو و نیم کم کردم و تازه حالا که هفته آخر ماه چهارم رسیدم به وزن قبل از بارداریم. فقط به حرف دکترت گوش بده و اصلا استرس به خودت وارد نکن که واسه هردوتون ضرر داره توکلت بخدا که مراقب هردوتون هست -------------------------- ممنون گلم که اومدی پیشم شنیده بودم تا آخر بارداری اینجوری هست منم نگران نی نی شدم که چجور غذابخورم تا رشد کنه وقتی همش بالا میارم آروم شدم گلم دستت درد نکنه
مامان محمد رادین
12 مهر 93 12:43
سلام گلم من فقط ده روز آخر بارداری این مشکل رو داشتم بخاطر همین کمک زیادی نمیتونم بهت کنم عزیزدلم. اما برا اون مدت کوتاهی هم که مشکل معده داشتم دکترم برام یه بسته قرص پنتوپرازول20 نوشت که هر روز صبح یه قرص قبل از صبحانه باید میخوردم و برا من که واقعا هم تاثیرگذار بود. برا وزن هم من کلا از اول تا اخر بارداری همینطور وزن اضافه کردم و تجربه ای تو کم کردن وزن ندارم بانوووو --------------------------- سلام عزیزم دکتره بنده هم از همین قرص داده اما بهتر نشدم
مامان امیرعلی
12 مهر 93 13:30
عزیزم همش طبیعی هست اما براری چندمین بار می گم اگه بهش بها بدی بدتر می شه برای اسید معده هم علم پزشکی هم سنتی میگه چیزهای خشک مثل نون سوخاری خیلی عالیه اسید معدتو جمع می کنه از سبزی ها نعناع هم خیلی خوبه سعی کن نون سوخاری نو خونه داشته باشی و در طول روز بخوری....در مورد وزن خودت!!!درسته که خیلی از دوستان میگن مشکلی نیست ولی عزیزم حالت طبیعی اضاف شدن هست ........پس سعی کن به تغذیه ات برسی شیر رو اصلا حذف نکن انشاالله مشکل معده ات هم بزودی خوب می شه...بقول مادرشوهرم که تو دوره بارداری همش نصیحتم می کرد و میگفت اگه می خوای بچه سالمی داشته باشی باید به خودت برسی و تغذیه ات درست باشه اینطوری بعد زایمان خیالت راحته که یه بچه سالم با وزن خوب داری...آخه می دونی کم وزن بودن بچه باعث ضعیف شدن بچه هم می شه مثل خود ما آدم بزرگها که هر چی ضعیف تر باشیم تا بادی بهمون بخوره مریض می شیم...از من می شنوی خوردن دارو هم قطعش کن ...دارو خوردن تو این دوران چندان خوب نیس سعی کن از لحاظ روحی رو خودت کار کنی و با طب سنتی برو جلو غذاهایی رو بخور که اسید معدتو جمع می کنه...دخترعموم تو بارداریش چند ماه داروی معده مصرف کرد بچه اش که بدنیا اومد با مشکل معده مواجهه بوده و بچه بی زبون ماهها ریفلکس معده داشت...عزیزم بیماری زاییده ذهن هست نمی گم حقیقت نیس وجود داره اما با ذهن از بین می ره....ببخش طولانی نوشتم --------------------------------- سلام عزیزم ممنون که وقت گذاشتی برام باور کن انقد این در و اون در زدم تا بهتر بشم اما این حالت اصلا مثل حالت تهوع نیست خلاصه خاهر دارم تحمل میکنم دیگه بیشتر نگران نی نی هستم تا خودم بخاطر همین کم خوردنا
مامی جون
12 مهر 93 13:32
سلام فاطمه جان خوبی گلم درجواب سوالت بایدبگم که منم تاسه ماهگی وزنم افزایش نداشت که هیچ کاش وزن هم داشتم بيشتر زنان در سه ماهه اول بارداري به دليل تهوع و استفراغ به شدت وزن كم مي‌كنند ودرمورد اسید معده ........ منم تا اخربارداری همین مشکلو داشتم هرچیزی میخوردم اسیدمعده ام میزدبالا خلاصه مواردی هم بود که ازشدتش کاسته میشد یابهبودپیدامیکرد ولی من اطلاعاتم کم بودتوجعی بهش نمیکردم اینجاهم زیاده بخوام توضیح بدم برو به این لینک زیر مفصل توضیح داده امیدوارم برات مفیدباشه گلم وحالت زودخوب بشه روز عرفه ست منوازدعافراموش نکن http://farzand.net/article/449-heartburn-during-pregnancy ------------------------------------ ممنون زینب جان خوندم لینکی رو که دادی مفید بود گلم نگاره خاله رو ببوس
مهربوون
12 مهر 93 17:42
سلام فاطمه جوون...بهتری عزیزم؟ من چیزی ننیدونم .... ک کمکی کرده باشم....بهترین چیزهارو برات آرزو میکنم ...مخصوصا سلامتی تا ابد..... --------------------------- بهترم گلم ممنون که اومدی پیشم عزیزم همین که نظر دادی برام کلی مفید بود
فایضه مامانه عسل
12 مهر 93 18:37
عزیزم طبیعیه ... زیاد نگران نباش ... میگذره ... زیاد معدت خالی نباشه هر چی که میخوای دلت خواست بخور ... ایشالله همه چی میگذره و پسر گلت هم به سلامتی بدنیا میاد .. ------------------------------ ممنون خانمی مهربون ان شاا.. که زود بگذره و حالم بهتر بشه تا به نی نی برسم
مامان نی نی
12 مهر 93 19:57
سلام گلم نگران نباش عزیزم الکی که بهشتو بهمون نمیدن اگه میتونی سیرابی بخور اب رو اتیشه من که خیلی راضی بودم اما به شرطی که کسی برات بپزه بیاره چون من که اگه تو خونه بودم پخته میشد اصلا نمیتونستم بخورم مامانم برام خونه خودش میپخت میفرستاد عرق نعنام خیلی خوبه من هنوزم که هنوزه میخورم با شبت معده البته من ای دی ژل میخورم به توصیه دکترم دیگه اخراشه زود زود تموم میشه یه روز پا میشی میبینی چقدر حالت خوبه در مورد وزنم نگران نباش منم کلی کم کردم تازه الان که تو ماه هشت هستم کلا سه کیلو بیشتر اضافه نکردم که دکترم گفت مشکلی نداره چون بچت رشدش خوبه جای نگرانی نیست پس مواظب خودت باش فکرای بدم نکن گلم ----------------------------------------------- بابت تموم راهنماییات ممنونم گلم خیلی لطف کردی عرق نعنا رو مامان گفت اما من ترسیدم بخورم امروز از دکتر پرسیدم گفت مقدار کم مشکلی نداره بازم ممنون
مامان فرشته كوچولو
12 مهر 93 23:59
فاطمه جون ، عرق نعناء هم كارسازه واسه ترش كردن ، فكرنكنم توي بارداري هم ضرر داشته باشه ديگه اينكه توي غذاهات سيب زميني نريز ، البته من اينجوريم وقتي سيب زميني ميريزم ترش ميكنم و اينكه بعضي ها شربت ام جي كه ميخورن ، بدتر ميشن ايشالا بهتر بشي --------------------------------------- آره عزیزم دکترمم گفت سیب زمینی رو حذف کنم تا بهتر بشم خدارو شکر شربت ام جی یکم بهتر کرده
مامان سمیرا
13 مهر 93 13:56
قربونت برم بهتر میشی این دورانو حتما باید بگذرونی نه عزیزم تا اخر بارداری اینطوری نمیمونه بهتر میشی ولی خب یه سختیای داره عوضش چند ماه دیگه فرشته کوچولوتو بغل میگیری فقط تحمل داشته باش کاملا حالتو میفهمم ------------------------- ممنون سمیرا جان قربونت بشم التماس دعا گلم
مامان بهار
13 مهر 93 19:10
عزیزم بهتر شدی؟بهم خبربده نگرانتم دوست جونی... ------------------- لطف داری عزیزم الحمد ولله بهترم
مامان سارا
14 مهر 93 7:36
سلام عزیزم نگرانی نداره کم کم وزن میگیری منم 2 کیلو وزن کم کردم. شربت معده هم مثل شما میخورم اما افاقه نمیکنه.یه چیز طبیعیه بیخود نیست میگن بهشت زیر پای مادراست.هر چی بیشتر نگران باشی بیشتر میری تو فکر.هنوز خیییییییییییییلی دیگه داری ایشالله وزنت زیاد میشه.پس من چی بگم که رژیم هستم و ماه های آخر که باید بچه وزن بگیره 2 کیلو کم کردم. ولی به خاطر نی نی تحمل میکنم و سعی میکنم چیزهای مقوی و پروتئین دار بخورم تا به نی نی هم آسیب نرسه -------------------------- الاهی عزیزم قرررررررربونت سارا جان ان شاا.. که فرشته کوچولوت میاد صحیح و سالم ممنون که سرزدی
مامان امیرعلی
14 مهر 93 10:08
عزیزم خواهر من ماما هستند سابقه بالای 20سال هم دارن یعنی خاله جونی امیرعلی...چند روز پیش بهم پیام دادن و گفتند از طرف ایشون به تو بگم که وعده غذاتو زیاد کنه و مقدار غذا رو کم مثلا روزی 4بار رو بکنه 8بار و زیر سرت بالش بلند باشه تا محتویات معده برنگرده به مری.بلافاصله بعد غذا دراز نکشه حداقل یکی دوساعت بعد غذا بشینه خاله جونی میگه بررسی کردن دیدن بچه هایی که مادراشون ویار بیشتری دارن باهوش ترن پس تحمل کنه و به این فکر کنه که خدا مزد تحمل ویار رو هوش زیاد بچه قرار داده....موفق باشی ------------------------ ممنون سعیده جان خدا خاهرت رو حفظ کنه برات حتما انجام میدم
مامانی گرفتار
14 مهر 93 19:36
عزیزم اصلا نگران وزنت نباش خوب میشه نگرانی واسه نی نی جونم خوب نیست گلم با دکترت مشورت کن دارو گیاهی بده واسه معده عرقیجاتم خوبه ولی قبلش با دکترت درمیون بذار عزیزم خرما زیاد بخور تا نی نی من صبور بشه عزیزم سعی کن آرامش داشته باشی خیلی خیلی خیلی مراقب خودت باش عزیزم از طرف خاله نازش کن اومد دنیارو دید محکم بوسش کن.. ---------------------------------------- سلام گلم فرشته هات خوبن ؟؟ چشم عزیزم حتما سفارشاتت رو انجام میدم فرشته هاتو ببوس
نوشین
16 مهر 93 12:20
فاطمه جون نگران نباش عزیزم منم اینجوریم تازگیها البته اینجور شدم ترش میکنم بدجور یعنی از قبلنا بدتر من عرق نعنا که میخورم بهتر میشم شربت رو به نظرم اگه خودت سر خود میخوری نخور امکان داره ضرر داشته باشه گلم تموم میشه چه میشه کرد جز تحمل من که انقدر طاقتم کمه تا میخوام دراز بکشم ترش میکم خوابم هم خراب شده ------------------------------- سلام نوشین جون خوبی؟؟ منم دقیقا همینه وضعم آره دیگه باید تحمل کنیم
هستی شاد
16 مهر 93 18:27
عزیزم نگران نباش بد سه ماه که تموم بشه کم کم اسید معده ات خوب میشه و خودتم وزن اضافه می کنی ------------------------- ان شاا.. عزیزم ممنون گلم اومدی پیشم
مامان بهی
17 مهر 93 7:57
نگران نباش عزيزم منم مشكل ويار داستم هر چيزي ميخوردم بالا مياوردم تا 3 ماهگي بعد خوب شدم بچه ام هم وزنش 3.300 بود تازه دو هفته هم زود آمد و اين وزن بود ------------------------------------ سلام عزیزم ممنون که اومدی پیش ما خدا کوچولوی شمارو حفظ کنه
فرزند صالح
17 مهر 93 12:56
سلام عزیزم خوبی؟ اوضاع معده ات بهتر شده؟ ----------------------------- سلام گلم ممنون که سرزدی بهترم گاهی خیلی بالامیارم و گاهی اصلا خبری نیست در کل کمتر شده
مامان سارا
17 مهر 93 13:05
بی مقدمه -------------------------
مامانی وبابایی
17 مهر 93 18:46
سلام عزیزم خوشبختانه من اصلا ناراحتی معده نداشتم فقط حالت تهوع داشتم به این خاطر تجربه ای در این مورد ندارم ----------------------- سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی خوش به حالت عزیزم منکه دق کردم
زهرا
19 مهر 93 13:17
فاطمه جون متاسفانه من در این زمینه تجربه ای ندارم فقط میدونم کم کردن وزن طبیعی و به مرور وزنت زیاد میشه ---------------------- ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد