یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

بی بی چک...

1393/4/2 11:32
نویسنده : فاطمه
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

ممنونم که جویای حالم هستید

امـــــــــــــــــــــــــــــا

بی بی چکم منفی شد

نمیدونم چه خبره داخله بدنم؟؟!

نه خبری از پری و علاءمشه و نه خبری از نی نی

شاید زود بی بی گذاشتم آخه بعضی از دوستان گفتن 2 روز تٱخیر جواب نمیده

سر صبحانه به همسری گفتم اگه امروزم پری نیومد غروب بریم آزمایش خون بدم

حالا مطمْن نیستم جواب آزمایش مثبت بشه؟؟؟؟؟؟؟

میگم نکنه برا آزمایش خون هم زود باشه؟؟؟

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان
2 تیر 93 11:37
عزیزم 2 روز خیلی زوده باید یک هفته صبر کنی و بعد آزمایش بدی --------------------------------- بی بی منظورت هست یا آزمایش خون
نوشین
2 تیر 93 11:39
عزیزم سلام حالا عجله نکن زوده بزار چند روز دیگه بگذره من شنیدم چهار روز باید از موعد پری بگذره تا بی بی چک جواب درست بده تا الان که صبر کردی بازم صبر کن ناامید نشو . پریودات همیشه منظمه یا نه
نوشین
2 تیر 93 11:44
پس جای امیدواری هست بزار تا 10روزی بگذره با خیال راحت آزمایش بده -------------------------------------------- 10 روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دق میکنم خوب
نوشین
2 تیر 93 11:47
الهی فدای دلت بشم به خاطر این که همش اعصاب آدم خورد میشه که بی بی منفی میشه گفتم ------------------------------------ آره دقیقآ از بی بی بدم میاد از صبحه همش دعا میکنم مثبت باشه و بی بی اشتباه تشخیص داده باشه
مامان
2 تیر 93 11:48
زمانی که بی بی را بزاری مثبت بود بعد برو آز بده و بی بی بعد از 8 یا نه روز عزیزم . شما خیلی زود رفتید ---------------------------------------- از خوشحالی بودگلم الان مجبورم باز صبر کنم فقط خدا کنه نتیجه صبرم مثبت باشه
نوشین
2 تیر 93 11:59
نه فاطمه جان فعلا خبری نیست منتظرم هنوز ----------------------------- انشاا.. میاد گلم خدا بزرگه
مامان یگانه
2 تیر 93 12:49
اینقدر به خودت استرس وارد نکن خیلی بده سرتو با یه چیزی گرم کن زیاد بهش فکر نکن انشالله که آزمایشت مثبته -------------------------------------------------- همسری هم همینو میگه هر چی خدا بخاد
فریبا
2 تیر 93 15:48
عزیزم من 4 روز بعد از تاخیر بی بی +شد هنوز زوده یکم صبر کن ---------------------------- اره عزیزم همون حرف شماشد شاید زود بوده
نوشین
2 تیر 93 16:45
ممنونم عزیزم انشالله همیشه خوشبخت باشید در کنار هم و از شادیهات تو وبه نی نی کوچولوت بنویسی عزیزم من همیشه محتاج دعای شما هستم به امید روزای خوبتر -------------------------------ژ قرررررررررررربونت بشم عزیزی
مامی جون جونی
2 تیر 93 20:37
ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺟﻮﻭﻭﻧﻢ ﺳﻼاااﻡ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺧﺪا ﻳﻪ ﻧﻲ ﻧﻲ ﺧﻴﻴﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭﺳﺎﻟﻤﻲ ﺑﻬﺖ ﺑﺒﺨﺸﻪ ---------------------------------------------- ممنون عزیزم که سرزدی التماس دعا دارم گلم
مامان امیرعلی
3 تیر 93 8:05
عزیزم اصلا بیخیال شو به خودت استرس وارد نکن خودتو مشغول کن بزار روزها بگذره می دونم خیلی سخته بیخیال شدن اما بزار چند روزی بگذره انشاالله که نتیجه مثبته من خیلی شنیدم بی بی اشتباه کرده همه چیز دست خداست پس به کرم و لطفش امید داشته باش انشاالله به نتیجه ات رسیدی ------------------------------------------------ انشاا.. عزیزم درسته ... هرچی خدا بخاد همون میشه
مامان خانمی
3 تیر 93 11:04
من وقتی برای آزمایش رفتم گفت حداقل باید پنج روز عادتت عقب افتاده باشه ما بازم منتظر خبرای خوبیم ------------------------------------------------- انگاری همینه که شما گفتید باید یکم دیگه صبر کنم
مامانی
3 تیر 93 12:22
سلام بر طبق تجربیات من هنوز زود بوده بی بی چک دادی حتی من آزمایش خون هم دادم منفی بود با وجود عقب افتادن پری آزمایش خون دومم مثبت بود شاید هورمون بدنت هنوز بالا نرفته پس صبر کن ایشالله که خیره ------------------------------------ ممنون عزیزم از راهنماییت فعلٱ صبر میکنم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
3 تیر 93 13:03
آخی نازی شماهم منتظر نی نی هستی انشالله که هر چی زود زود نی نی دار بشی دوست ِ خوبم به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم --------------------------------- اومدم
مامان نی نی
3 تیر 93 15:29
سلام عزیزم عجله نکن دکتر من که میگفت اگه ده یا پمنزده روز از موعد پریت گذشت برو ازمایش بده البته ایشاله که مامان شدی برات دعا میکنم گلم ------------------------------------- ممنون عزیزم هرچی خدا بخاد
مامان امیرعلی
4 تیر 93 8:58
امیرعلی من تازگی ها یاد گرفته بهش می گی دعا کن دستهاشو میبره بالا و حالت دعا به خودش میگیره...دیشب قبل خوابش کلی با هم بازی کردیم اولش وروجک نمی خواست بخوابه و بازیگوشی می کرد وقتی بعد کلی لالایی خوندن براش نگاه کردم که ببینم خوابه یا نه دیدم صدای خنده اش رو تختش بلند شده بازیش گرفته بود منم کلی بوسیدمش و گفتم مامانی فردا می خوام برم سر کار بخواب ...باز خندید ...یه لحظه تو اومدی جلو چشام دستامو بلند کردم و از خدا برات آرزوی یه نی نی سالم کردم اینکه بزودی دلت شاد بشه بعدش گفتم امیرعلی برای خاله دعا کن اونم دستهاشو برد بالا...عزیزم ما بیادتیم و دعاگوت
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
4 تیر 93 9:02
من از طریق وب نوشین بهت اشنا شدم بهم سر میزنی ابجی جووووووون ؟؟؟؟ ------------------------------------------ اومدم
مامان
4 تیر 93 9:15
عزیزم سلام .خوبی خانومی؟ عزیزم ننوشتی که چی شد ؟ مراقب خودت باش و ان شاالله که خدا زود زود نی نی گلت را بهت هدیده بده --------------------------------- هنوز که خبری نیست
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
4 تیر 93 9:32
انشالله مثبته عزیز دلم نگران نباش من چی بگم
نوشین
4 تیر 93 9:48
ممنونم عزیزم محتاج دعای شما عزیزم من 14 روز از پریودم گذشته بود چون مشکل داشتم مگفتم امروز یا فردا پری میاد همه چیز دست خداست عزیزم بی بی چک رو با اولین ادرار صبحت چک کن انشالله خیره ------------------------------------------------------ ممنون عزیز جمعه بازم چک میکنم این انتظار لعنتی چقد بده ٱه
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
4 تیر 93 9:51
برام دعا کن عزیزممممممممممم
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
4 تیر 93 10:00
انشالله خدا به من و شما بده دلمون مثل نوشین جون خوش بشه نه ابجی شما 5 ماهه بچه میخوای ولی نمیدونی من چی کشیدم ولی شما زودتر من بچه دار میشی ----------------------------- این حرفا چیه گلم هر چی خدا بخاد انشاا.. برا شما زودتر بیاد
نوشین
4 تیر 93 10:37
فاطمه جان انشالله جمه خبر خوب بهم بدی خیلی سخته من تو این چهار سال داغون شدم از فکر و خیال هر ماه استرس امیدوارم هیچ کسی چشم انتظار نباشه مراقبه خودت باش انشالله خیره --------------------------------------------------- انشاا.. عزیزم ممنون که سر زدی بازم بهت تبریک میگم
مامان
4 تیر 93 15:27
مگه قرار نشد استرس نداشته باشی عزیزم . سوره والعصر را زیاد بخون . صبرت را بالا میبره ------------------------------------------------ حتمٱ عزیزم ممنون که سرزدی
فرزند صالح
4 تیر 93 16:25
دیدی گفتم زود بی بی چک نذار بیخود استرس میگیری. حالا برای آزمایشم چند روز صبر کن ایشالا مثبت میشه ولی اونقدری خودتو امیدوار نکن که اگه منفی بود اذیت بشی عزیزم. --------------------------------------------------------- آره عزیزم اشتباه کردم زود بی بی گذاشتم الان دارم دق میکنم
نیکو مامان محمد امیر
6 تیر 93 9:39
عزیزم انشاا.. تو همین ماه عزیز با خبر خوش بارداری بیای از روزه تو گرما هم معاف شی ----------------------------------------------------
بــــــــــــاران
7 تیر 93 15:33
سلام خانمی نمیخوام بیخودی امیدوار یا نا امیدت کنم تو فقط امیدت به خدا باشه بزار به مصلحت خدا من دو هفته از پری گذشته بود که مثبت شد و قبلش منفی میشد.ولی آز خون سریع نشون میده انشاالله که بارداری اما نشکن اگر نبودی دستت رو بزار رو زانوتو یه یاعلی بگو واز نو شروع کن گلم همچنان برات دعا میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد