یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

داروخونه ...

1393/4/1 17:44
نویسنده : فاطمه
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــــــــ دوستای مهربونم

و نی نی جونم که هنوز نمیدونم اومدی یانه

امروزم تا الان که دارم براتون مینویسم الحمدولله خبری از خانم قرمزی نیست

امروز بخاطر امتحانم که صبح زود بود نشد بی بی بزارم 

امروز با جناب آقا رفتم تا 1 دونه دیگه بی بی بگیرم برای اطمینان

جناب شوهر گفت من میرم بانک توام تا من کارمو انجام بدم برو دارو خونه ی روبه روی بانک

رفتم داخل سمت چپ رو نگاه کردم تا ببینم خانمی هست تا ازش بی بی بگیرم اما نبود...

سمت راست هم نگاه کردم اما 4 تا مرد بود یکم این پا اون پا کردم تا اگه اون پشت مشتا رفته که بیاد اما نخیــــــــــــــــــــــــــــر داروخونه به اون بزرگی 11 تا مرد بود اما دریغ از یه نصفه زن

منم خاستم بیخیال شم ولی دیدم بعدش مسیرمون به داروخونه ی دیگه ای نمیرسه!! 

هیچی دیگه ناچاران رفتم جلو وبه یکی از آقایون گفتم بی بی چک میخام گفت: بفرمایید اون طرف و به سمت چپش اشاره کرد که2 تا پسر جون بودن

رفتم نزدیک و یادم اومد قرص اسید فولیکمم 3 تا دونه بیشتر نمونده! گفتم اسید فولیک میخام 3 بسته و بی بی چک؟؟؟؟؟؟؟

که دیدم اسیدفولیک رو داد اما برای بی بی چک گفت باید برید اون طرف

ووووووااااااااااایییییییی دلم میخاست میکشتمشون خلاصه ی کلام تا بنده این2 تا بی بی چک رو بگیرم تمام داروخونه فهمیدن بنده منتظرم

هر چند اینجور مواقع اصلآ به روی خودم نمیارم اما از درون این شکلیم 

"" مسولین رسیدگی کنن لطفــــــــــــــــــــــــآ""

امید دارم به دعا های شما عزیزانم

انشاا.. که خدا بخاد و فردا دلشاد بشم

انشاا.. همه ی منتظرا دلشاد بشن

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانی
1 تیر 93 18:39
ایشالله مثبته بانو جان -------------------------------- هر چی خدا بخاد گلم
مامان یگانه
1 تیر 93 20:54
انشالله که مثبته سریع بیا بگو چه خبره
نوشین
1 تیر 93 22:18
سلام عزیزم انشالله فردا با خبرای خوب میایی چند روزه از خانم قرمز گذشته ؟ پریودات همیشه منظمه ؟ ------------------------------
مامانی
1 تیر 93 23:37
بی بی جان چی شد؟؟؟؟ -----------------------------
مامان
2 تیر 93 8:12
سلام عزیزم صبح زیبایت بخیر و شادی ؟خوبی خانومی؟ چه خبرها؟ -----------------------------
مامان امیرعلی
2 تیر 93 8:30
خرید بی بی چک خیلی جالب بود برای خرید موارد خاص همسر مهربونم زحمت می کشند شما هم انشاالله این آخرین بی بی باشه که خریده باشی و فردا خوش خبر باشی...من از صمیم قلب آرزوی خبر خوب از تو عزیزم دارم تورو خدا زیاد منتظرمون نزاری...زود بیا پست بزار که خدای مهربون مثل همیشه مهربونه و حکیمه و لطفشو شامل حالت کرده...من تمام امروز وقت دعا و شیر دادن امیرعلی به یادتممحمد سبحان فردا خبر اومدنت رو شنیده باشم انشاالله تو و امیرعلی دوستای خوبی برای هم می شید --------------------------------- خدا از دهنت بشنوه گلم
مامان خانمی
2 تیر 93 10:49
الان که من اومدم همون فرداس پس چی شد ؟بیا بگو دیگه دلم آب شد بدو بدو دیگه فاطمه جون کجایی؟ بیا دیگه --------------------------------
نوشین
2 تیر 93 11:28
عزیزم بیا یه خبری بده من از ساعت 8 تو وبتم تا اولین نفری باشم که خبر خوش رو میفهمه همش تو فکرتم ------------------------------------
سمیرا مامان اهورا
16 تیر 93 22:32
فاطمه نمیدونی چقد خندیدم وقتی ماجرای داروخونه رو خوندم انشاا... به زودی زود خبر خوبو بهم میدی و این روزا واست تبدیل میشه به خاطره های شیرین ----------------------------------------------- ممنون عزیزم انشاا.. به دعای تو گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد