یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

انتظار ما...

1393/4/4 20:54
نویسنده : فاطمه
255 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــلام

اول از همه بگم : آآآآآآآآآآآخخخخخخخخخییییییششششششششششششش

بالاخره امتحانا تموم شد اااااااااااااووووووووووفففففففففففف

این ترم واحد زیاد ورداشته بودم حسابی خسته شدم

و امــــــــــــــــا...

همچنان نمیدونم این کوچولوی ما اومده یانه؟؟! ولی خدارو شکر خبری از خانم قرمزی نیست

با این حال با کوچکترین احساسی سریع میرم چک میکنم این چک کردن بنده حدود20 بار میشه

همسری هم همش میگه خسته نشدی ازبس تو راه دستشویی هستی؟؟؟ عزیزم آروم باش ...

منم یه چشم میگم و بقیه چک کردنم رو یواشکی انجام میدم

قربونش برم چقد هم روزا طولانی شده تا جمعه خیلی طول میکشه 

خدا جونم خیلی دوستت دارم

بابت همه ی نعماتت شکر

ناامیدم نکن

هیچ چشم انتظاری رو نا امید نکن

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ریحان
4 تیر 93 23:31
ان شالله که نی نی اومده باشه تو دلت
مامان یگانه
5 تیر 93 9:30
سلام فکر کنم الان میتونی بی بی بزاری انشالله که خبرای خوش بهمون بدی
مامان
5 تیر 93 10:58
عزیزم ان شاالله که مامان شدی
مامان نی نی
7 تیر 93 17:00
من رمز ندارم عزیزم ------------------------ اومدم
مامان مهربون
7 تیر 93 20:18
سلام خواهش می کنم بیاین دوباره تو وبلاگم و جوابی که توی مطلب اولم نوشتم را بدین سوال من اینه آیا می توان در ماه رمضان روزه گرفت ؟ یعنی من که باردارم ممنونم که به حرف من گوش میدین پس منتظرم تو همون پست هم بگین جوابمو ------------------------------- چشم
مامان امير علي
8 تیر 93 7:48
توكل به خدا
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
10 تیر 93 15:48
محتاج به دعایم فاطمه جوووووووووون [بوسه]
مامانی گرفتار
29 تیر 93 19:22
عزیزم سلام اتفاقی به وبلاگت اومد خیلی شیرین بود .....توبااین دل صافو مهربونت حتما مامان خوبی میشی....امشب که رفتم مسجد اگه خدا صدامو شنید حتما واست تقاضای یک فرشته میکنم تا زود زود بیاد تو بغلت ....گلم التماس دعا... اگه مامان شدی خبرم کن.... ----------------------------- سلام عزیز جان خوش اومدی مهربونی از شماست میام پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد