یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

شرحی کوتاه ...

1393/6/9 11:00
نویسنده : فاطمه
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کفتر مامان خوبی خوشی؟؟

مامانیت یکم بد غذا شده اما بازم خدارو شکر هنوز محکم بغلمی گلکم

از این روزا بگم که یکم افسرده شدم 

آخه امروز مامان جونم و خاله های عزیزت رفتن شاهرود و منو شما موندیم تنها

هنوزم مثل دختر کوچولو ها دلم میگیره و گریم میاد وقتی مامانم جایی بره و منو نبره

دلم به تو خوشه گلم که کنارمی و من خیالم راحته که دفعه بعد باتو میرم شاهرود و کلی خوش میگذرونیم

ان شاا.. مامانیشون به سلامت برسن

یکم حساس شده اخلاقم چه کنم عوارض حاملگی و ویاره

راستی یه خبر دیگه اینکه صاحب خونمون دختر کوچولوشون 3 روزه به دنیا اومده و کلی خونشون شلوغه

منم همش تنها به سرو صدای اونا گوش میدمو باتو حرف میزنم تا بابایی بیاد

خدارو شکر که بابای مهربون و شیرینی داری و من باوجود این حال و کم حوصله شدنم بازم عاشقانه دوستم داره و همش با کاراش منو شمارو میخندونه تا از این حالو هوا در بیایم

فردا قراره برم دکتر و وزن و فشارو... رو بررسی کنه

چند روزیه که همش ته گلوم ترش مزه اس و این حالمو بدتر کرده هرچی میخورم خوب نمیشه مامانی میگف از معدمه و منم منتظرم تا برم پیش خانم دکتر ببینم چیکارکنم تا بهتر بشم

کوچولوی خوشگلم مواظب خودت باش و برای منتظرای نی نی دعاکن گلم 

دوستت دارم

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان بهار
9 شهریور 93 11:53
سلام عزیزم فاطمه جون تمام مطالب وبلاگت رو خوندم حدود یه ساعتی طول کشید خیلی خوشحالم برات منم خیلی وقت بود که نی نی میخواستم تا اینکه خرداد امسال خدا بهم دادش...البته هنوز تو دلمه...برامون دعا کن...ما هم براتون دعا می کنیم...راستی مطالب وبلاگمو اوردم تو نی نی وبلاگ ...ادرسمون اینه...با افتخار شما رو لینک میکنم... ---------------------------------- سلام عزیز ممنون که اومدی پیش ما من اومده بودم وبتون و لینکتون کرده بودم البته نمیدونستم نی نی وبلاگ هم هستید ان شااا.. نی نی شماهم به سلامت بیاد
مامان هدیه
9 شهریور 93 18:30
سلام فاطمه جون خوبی گلم حال کنجدت چطوره ؟ انشالله که صحیح و سالم بپره تو بغلت تو دلت پاکه و مادری برای منم هم دعا کن عزیزم خیلی دوست دارم ------------------------ سلام عزیزم چشممممممممممممممممممممم چشممممم بنده و کوچولومون دعا گوی خاله هدیه هستیم
مامان نی نی
9 شهریور 93 19:25
سلام عزیزم خداروشکر خوبی زیاد ناراحت نباش یک ماه دیگه سختی داری سه ماه که تموم بشه دیگه از حالت تهوع خبری نیستو روزای خوشی در راهه --------------------- سلام عزیزم بهاره چطوره؟؟ ان شاا.. که تموم بشه منم مثل شما برم خرید
مامان بهار
10 شهریور 93 10:35
فاطمه جان ازت ممنونم ان شاءالله تو شادیات برات کامنت تبریک بذارم شما خیلی پیشتر لینک شدین -------------------------- ممنون از لطفت گلم
مامان امیرعلی
10 شهریور 93 11:42
فاطمه جون ترش شدن دهنت و عوض شدن مزه دهنت کاملا طبیعی هست اصلا فکرشو نکن که مشکلی دار ی و از بیماری هستش...به معده ات هم نیس گلم این یه حالت طبیعی تو بارداری هستش..من که تا سه ماه همش احساس می کردم لواشک بدی خوردم و مزه دهنم اینطور بود...اما چی بهت گفتم گلمنسبت به حالت های بد فقط فقط بی توجه...به خودت بقبولون که تو توی بهترین شرایط هستی شرایطی که ماه ها آرزوشو داشتی..پس به هیچکدوم از این حالتها غر نزن و لذت ببر...افسردگی هم طبیعیه اما باز خودت می تونی بزاریش کنار...عزیزم تو به خواسته ات رسیدی پس هر چی ناراحتی و افسردگی هست باید بره کنار و جاش شادی بیاد...منو و امیرعلی صبح 15 راهی شمال هستیم یکهفته ای اونجاییم همیشه دعاگوت هستم به مامان جونم که یه دل صاف و پاک داره می گم برات نذر سوره انسان بکنه که این ماهها رو بخوبی و خوشی سپری کنی و یه نی نی صحیح و سالم و صالح به دنیا بیاری آمین ---------------------- سلام عزیزم ممنونم بابت توصیه های خوبت راستش ترسیدم شاید مشکلی هست که دهنم 4 روزه اینجوره آخه زیر دلمم دردش بیشتر شده بود خدا حفظ کنه هم شما خاهر خوبم رو هم مادر عزیزت رو دستاشو از همینجا میبوسم همیشه محتاج دعا هستیم امیرعلی هم ببوس فداش بشم من سفرتون بی خطر باشه و حسابی خوش بگذره
بــــــــــــاران
11 شهریور 93 11:00
سلام عززززززززیزم هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه دیگه خخخخخخ نگران نباش با عشق مسیرت رو ادامه بده این حالتا همش طبیعیه تازه شانس آوردی همش استفراغ نمیکنی/کوچولو داره رشد میکنه به این فکر کن/افسردگی بارداری به نظرمن فقط یه چیز ذهنیه که ما برای خودمون میسازیم/یبوست و عفونت ادرار وتکرر ادرارولک بینی و ترش معده وحالا هم خارش شکمم اینا همه رو من گذروندم نگران هیچی نباش وتا میتونی از با نی نی بودنت لذت ببر کتابهای بارداری بخون یا ریحانه بهشتی براش قرآن بخون وخودتو سرگرم کن --------------------------- سلام باران جون ممنون که سرزدی خربزه رو خیلی خوب گفتیهمسری همش نگرانه تا من یه مشکل جدید میگم میگه همه اینطوری ان؟؟ سریع سرچ یکنه تا مطمن بشیم و یکم آرومتر ان شاا.. امیر عباس میاد به سلامتی و روی ماهشومیبینیم
مهربوون
15 شهریور 93 12:03
سلللام فاطمه جون ... 1مدتی نبودم ... سرم شلوغ بووود و دسترسی به نت نداشتم...اما دلم همش پیشت بود... خوبی؟ نی نی خوبه؟ -------------------------- وواااااای ممنون گلم تو خیلی لطف داری ماخوبیم شکر خدا
مامان جون
20 شهریور 93 19:18
منم با وجود اینکه 6 ساله ازدواج کردم و بچم 5 سالشه وقتی مامانم اینا جایی میرن و منو محسن رو نمیبرن کلی اعصابم خورد میشه و همش دوس دارم به یه چیزی گیر بدم. قدر همسری رو بدون ایشالله که به پای هم پیر شین ------------------ آره عزیزم ما خانما جون بجونمون کنن عاشق خونه ی بابا هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد