یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

هفته 9

1393/6/4 10:39
نویسنده : فاطمه
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلیه مامان

خوبی گلم؟؟

اول از همه بگم که شما امروز وارد هفته شدی گلکم

واز همه مهمتر وارد ماه شدی

وخدارو شکر که این هفته و ماه قبلی هم به سلامتی گذشت و ان شاا.. هفته جدید وماه جدید هم خوب وخوش بگذره

نمیدونی مامانی چقد دارم روی این حالت تهوع کار میکنم البته به گفته دوست عزیزم "مامان امیرعلی"تمام سعیم اینه که بهش فک نکنم و خدارو شکرجواب داده  شباهم زود میخابم تا حالم آخرشب بد نشه و صبح سرحال باشم تا برا بابایی صبحانه درست کنم و با هم بخوریم کنار قلب کوچولوت گلم

راستی امتحانات دانشگاهم با خوبی گذروندم

10 شهریور تاریخ ملاقات دوباره دکتر داریم عزیزم و 20 شهریور هم اولین غربالگری هست و ان شاا.. سالم و سلامت باشی گلم منو بابایی اول سلامتیت برامون مهمه

خوردو خوراک مامانیت هم بگی نگی بدک نیست یعنی ناهار و شام کامل نمیتونم بخورم ولی میوه همه چی میخورم

دیشب ساعت 3 شب هوس گردو کرده بودم اونم از نوع درختی که دستای آدم رو سیاه میکنه

صبح به بابایی گفتم و سریع رفت از خونه مادرجون برام گردو آورد و من بایه عشقی خوردم که خدامیدونه

نوش جونت مامانی

عاشق ماست ترش هستم و دیشب بجای شام کلی ماست خوردم

خلاصه مامانی همه چی الحمدولله خوبه و ان شاا.. خوب میمونه شما فقط محکم به مامانی بچسب و هرچی خاستی اشاره کن تا بخورم

دوستت دارم نفسم

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

زهرا
4 شهریور 93 11:16
خدا رو شکر که همه چی خوبه نوش جونت مامانی تند تند بخور تا نی نی خوشگله زود زود بزرگ بشه و سالم باشه -------------------------- قررررررربونت زهرا جونم
مامان صفورا
4 شهریور 93 11:46
آی فندق دوماهه ایشالا ب سلامت بیای تو بغل مامانیت مامان جونی حالت چطوره ؟نی نی خوبه ایشالا ؟ با تبادل لینک موافقی عایااااااااااااااااااا ------------------------- ممنون گلم شما لینک شدی عزیز
خاطره
4 شهریور 93 13:50
ای جونم عزیزم.. ویار تو عشق است.. خوش باشی و نی نیت سلامت ----------------------------------- ممنون گلم همچنین کوچولوی شما سلامت باشه
مهربوون
4 شهریور 93 13:59
منم تا میام نت اول به شما سر میزنم و به روز شمار نی نی نگاااه میکنم... چشم ببندی بقیه هم میگذره.... نازی ... نوش جون خودت و نی نی خوش باشی فاطمه جوون مواظب خودت و نی نی جون باش -------------------------------- فدای مهربونیات عزیزم خیلی گلی عزیز
مامی جون
4 شهریور 93 21:18
فاطمه جان بی زحمت این وب نگار رو لینک کن ادرس قبلی روپاک کن عزیزدلم ------------------------------------------------ چشم عزیزم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
4 شهریور 93 22:26
آخی نی نی تو دل مامانشه...کی باشه سالم بیاد پیشمون...عکساشو تو وب ببینم ------------------------------- سلام عزیزم ممنون که سر زدی چرا مسدودی؟؟؟؟؟ نمیشه لینکت کنم
فایضه مامانِ عسل
5 شهریور 93 1:28
به سلامتی ... نوش جونتونننن هم شما هم نی نی ---------------------------- تشکر خانمی مهربون عزیزی
مامان بهار
5 شهریور 93 11:04
مبارکه عزیزم ایشالله به خوشی و سلامتی بیاد تو بغلت نی نی ما یه ماهی از گل شما بزرگتره.خوشحال میشم تو این دوران قشنگ و به این بهانه با هم دوستای نتی خوبی بشیم منتظرتونیم.... ------------------------- سلام عزیزم خدا نی نی شمارو حفظ کنه ممنون که اومدی پیش ما لینک شدی عزیزم
مامانی
5 شهریور 93 14:35
به به گردوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بوی اون گردو که میگی از طعمش باحال تره نووووووووووووووووووووووووش جانت مامان جان ----------------------------------------------- آره عزیزم اول کلی بوش میکردم بعد میخوردم جای شما خالی
مامی جون
5 شهریور 93 15:29
سلام فاطمه جان خوبی امروز درحین جستجوی قالب وبلاگ تواینترنت این قالبو دیدم گفتم ادرسشوبهت بدم شایدخوشت بیاد البته قالب وبت قشنگه هاااا ولی اینم جالبه چون با بارداربودن توهم مطابقت دارم البته بگم اگرخوشت اومد میبووسمت عزیزم ---------------------------------- سلام زینب جان ممنون که گفتی راستش خودم خیلی گشتم اما زیاد خوشم نمیومد این خیلی خوبه و تازه از همه مهمتر رنگش آبیه
مامان آینده
5 شهریور 93 17:04
وااااااااااااااای خدا. مامانی نی نیه خواهر من 4 روز بزرگتره از نی نیت -------------------------- ای جانم خدا حفظش کنه
مامی جون
5 شهریور 93 18:02
http://koodakan.akairan.com/koodak/zaieman1/bokhor.html برو به این ادرس اطلاعات خوبی داده درمورد بارداری ---------------------- ممنون خاهر گلم که انقد بفکرمی نگار جون رو بوسه بارون کن
مریم
6 شهریور 93 8:23
سلام عزیزم خداروشکرکه حالت خوبه حتمابرات دعامیکنم --------------------------------- سلام گلم شما خوبی؟؟ ماهم دعاگو هستیم ومنتظر خبرای خوش از شما
مامانی گرفتار
6 شهریور 93 18:30
عزیزم خیلللللللللللی مواظب خودت باش گلم اگه امروز رفتی حرم واسه مهراسا دعا کن ممنونم خانومی خوشبحالت اونجایی .... مراقب نی نی باش عزیزم ----------------------- چشم گلم اتفاقا حرم رفتم و دعاگو بودم مهراسا جان رو ببوس
فایضه مامانِ عسل
6 شهریور 93 23:18
سلام عزیزم ... روز دختر مبارک (ممنونم فدای شما...) لطف کردی گلم ... مامانیه مهربون ------------------------------ خاهش میکنم گلم
نوشین
7 شهریور 93 12:20
عزیزه دلم خدا نگهداره کوچولوت باشه خوبی فاطمه جان مواظبه جوجو کوچولو باش ------------------------ سلام عزیزم کجایی دختر؟؟چرا خبری نیست ازت نگرانت شدم خوب مواظب فسقلیت باش
مامان
7 شهریور 93 18:01
انشالله به سلامتی گلم خیلی مواظب خودت باش -------------------------- ممنون عزیزم خدارو شکر که نی نی شما خوبه شماهم مواظب خودتون باشید
ツ دختربهاریツ
7 شهریور 93 18:24
یادم رفت خصوصی بفرستم سانسورش کن -------------------- چشم عزیزم
مامان دانیال&ویانا
8 شهریور 93 0:13
سلام آبجی فاطمه گل گلاب خودم قربونت برم خواهر که اینقدر مهربون و با معرفتی من شرمنده مهربونیاتم ببخش اگه دیر به دیر بهت سر میزنم الهی که من به قربون نی نیه 9هفته ایمون بشم ایشالا خدا حفظش کنه و شما هم صحیح و سالم دوره ی شیرین بارداری رو سپری کنی فداتشم قربون نی نیه شکموم برم که همه چی دوست داره نوش جونش گوشت بشه بچسبه به رونش وای عزیزم چه عکس با مزه ای گذاشتی عاشقش شدم دوستت دارم خیلی زیاد مواظب خودت و برگ گلمون باش بووووووووووووووووس ----------------------------------------------------- سلام عزیزم ممنون بابت این همه لطف و مهربونیت من فدای اون ویانا لپ لپی بشم یه دنیا بووووووووووووووووس
مامان امیرعلی
8 شهریور 93 8:10
عزیزم خیلی خوشحالم که حال خودت و نی نی خوبه...ماه سوم شروع یه ماه خوبه...دیگه اون تهوع ها هم کم کم ازت دور می شه و به سراغت نمی یاد گلم...کم کم اعضای فرشته کوچولو شکل می گیره و ...از ما ههای بعد وجود نازنینشو بیشتر احساس می کنی ...واااای ماه هفتم تا نهم خییییلی خوبه وقتی تکون می خوره و شیطنت می کنه...با هر تکون خوردنش انگار ی دنیا رو بهت می دن...عزیزم سوره والعصر روزانه یادت نره...الان تو یه فرشته کوچولو با خودت دار ی روزها که تنهایی بلند بلند باهاش حرف بزن اون دوست خیلی خوبی برات هست...برا سلامتی جفتتون دعا می کنیم...میبوسمت --------------------------------------- ممنون خاهر خوبم بابت تمام مهربونی و وقتی که برام میزاری تمام توصیه هاتو مو به مو انجام میدم آخه تجربه کردید و به نتایج خوبی رسیدید خدارو شکر داره این 3 ماهه خسته کننده اولی تموم میشه و ان شاا.. بقیه ماه هاهم به امید خدا خوب میگذرونیمالتماس دعا دارم گلم
نوشین
9 شهریور 93 9:49
سلام فاطمه جونم انشاا... هر چه زودتر حالت تهوع شما هم خوب میشه راستی این طور که من شنیدم میگن متفاوته برای من هنوز تموم نشده یه کمی کم شده که بتونم خودمو بشناسم .از خونمون بدم میاد انقدر ویارای عجیب و غریب دارم که نگو[ناراحت ---------------------- ای جان عزیزم برامن زیاد شدید نیست ان شاا.. که بهتر میشی گلم
مامان امیرعلی
10 شهریور 93 11:44
تصاویری که تو پست هات میزاری خیلی عالیه...ممنون عزیزم بابت اینهمه زیبایی ------------------------------- چشمات زیباست گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد