یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

کوچولومون

خبــــــــــــــــــــرجدید...

1393/5/8 20:31
نویسنده : فاطمه
442 بازدید
اشتراک گذاری

 ســـــــــــلام

 ســـــــــــلام

 خبر خبــــــــــــردارم براتون

بالاخره کلاغه برای ماهم خبر خوب آورده

منم مامان شدم

اینم مدارکش...

 

واما داستان ازچه قراره!؟

مثل هر ماه منتظره خانم قرمزی بودم اما نیومد منم چون دفعه قبل بدجوری خوردتو ذوقم و حسابی دلم شکست بعداز 2روز بی بی چک نزاشتم و خودمو زدم به فراموشی ...

درد زیادی داخل سینه هام حس میکردم اما همه رو به حساب خانم قرمزی میزدم!!بعداز اینکه عید فطر خونه مادرشوهر و مامانم رفتیم و حسابی دورزدیم وعیدرو تبریک گفتیم فرداش که از خاب بیدار شدم یه نگاهه به ساعت کردم و بعد یادم اومد که الان 5 روز از دیر کردن خانم قرمزی میگذره و خبری نیست  یه لحظه ترسیدم و گفتم نکنه مشکلم جدی شده و من این ماه با آمپول قراره خانم قرمزی رو دعوت کنم؟!

خیلی دلم گرفت از پنجره یه نگاه به آسمون کردمو روبه خدا گفتم عیبی نداره هرچی خودت صلاح میدونی برام رقم بزن هرچی خودت میخای من امیدم ازت کم نمیشه...

رفتم داخل آشپزخانه تازیر کتری رو روشن کنم که یادم ا بی بی افتاد و گفتم بزار یه امتحان بکنم بااینکه امیدی نداشتم

بی بی چک گذاشتم و در کمال ناباوری دیدم 2 خطش قرمز شد .

نفسم بند اومده بود از خوشحالی اومدم داخل و تا نیم ساعت باخودم حرف میزدم و خدارو شکر میکردم!دلم میخاست همسری رو از خاب بیدار کنم ولی گفتم طفلی یوقت میترسهمن ایتطوری بیدارش کنم..

صبحانه رو با یه حس دیگه ای درست کردم ووووااااایییییی خیلی قشنگ بود خیلی همسری که بیدار شدبا یه چهره ناراحت بهش گفتم بی بی گذاشتم و جواب منفی شد سریع گفت اشکال نداره ماه دیگه حتما کوچولومون میاد یه خنده موزیانه کردمو بلند گفتم نه عزیزم مثبت شد...

گفت دروغگو!منم گفتم نه بخدا راس میگم مثبت شد

گفت:فاطمه مسخره بازی در نیار مثبت شده یامنفی؟

سریع رفتم بی بی چک رو نشونش دادم 

قیافش دیدنی بود

گفت باورم نمیشه آخه چطور ممکنه ما این ماه اقدام جدی نداشتیم!!!

راست میگفت این ماه تنها ماهی بود که شاید خیلی اقدام نداشتیم و بقیش محافظه کاری شده بود و تنها ماهی بود که اصلٱ به بچه فکر نکردیم

تا2 ساعت همش با علیرضا حرف زدیم هم خوشحال بودیم هم پره استرس وتصمیم گرفتیم باآزمایش خون مطمءن بشیم و بعد به مامانا و بعدشم وقتی صدای قلب کوچولومون رو شنیدیم به همه خبر بدیم.

شانس من آزمایش خونم افتاد بین تعطیلی ها و مجبور شدم تا امروز غروب صبر کنم اینترنت هم قطع شده بود و باعث شد دیر خبربدم

یکم لکه بینی دارم و دکتر 2شنبه نوبت داده میترسم چیزی شده باشه دعاکنید برامون

روزی نبود تا آرزوی این لحظه هارو نداشته باشم

خــــــــــــــدایا شـــــــــــــکرت

برای همه دعا کردم همه ی دوستای منتظره گلم

از همه ی دوستای مهربونم ممنونم که منو دعا کردن دست بوس همه ی شما هستم و میدونم دعاهای شما بوده که من لایق مادر شدن شدم

شماها همیشه با دعا هاتون آرومم کردید

""""دوستتون دارم""""

 

التماس دعا

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

حمیده
11 مرداد 93 23:32
عزیزم ................ خداروشکر ایشالا به سلامتی قربونت برم... مراقب خودت باش عزیز دلم بیشتر استراحت کن قربونت برم ایشالا به خیروخوشی به دنیا بیاد عزیزم خیلی خوشحالم کردی ------------------------------------ ممنونم عزیزم خدا سلاله جون رو برات نگه داره
خاطره
11 مرداد 93 23:56
فاطمه عزیز و مهربانم تبریک می گم خیلی خیلی خوشحال شدم . اشک توی چشام جمع شده.. عمیقا دعات کردم خوشحالم خدا به شما لطف داشته بازم تبریک . برای لکه بینی استراحت مطلق باش فقط برای we از جان بلند شو نگران نباش خدا نگهدارشه -------------------------------------- ممنون گلم خدا کوچولوی شمارم حفظ کنه خوشحالم که نی نی هامون باهم اومدن برای منم دعاکن
مهربون
12 مرداد 93 0:13
وااااااااااااای نمیدونی با خوندنش چقدر خوشحال شدددددددم..... لبخند اومد رو لبم هنگام خوندن....خیلی خوشحالللللم عزیزمم.... مبارک باشه مامان شدن فاطمه جوووون خندون و سلامت باشی مامانی ---------------------------- ممنونم عزیزکم ان شاا.. خوشبخت و شاد باشی همیشه
مهزاد مامان عرفان
12 مرداد 93 0:44
ايول ايول. مامان و باباي تازه رو ايول. مهموني خدا رو ايول. عيدي شما رو ايول. خدايا شكرت. انشالله طوري نيست. شياف استرو‍ژن وارژينال اشتفاده كن و نگران نشو و استرس نداشته باش. هديه اي كه خدا بهت عيدي داده در نگهداريش كوتاهي نكن خدا هم چيزي رو كه عيدي داده حفظش ميكنه انشالله ------------------------ ووواااایییی ممنونم عزیزم خدا عرفان جون رو حفظ کنه برات همیشه التماس دعا دارم
فایضه مامانِ عسل
12 مرداد 93 3:46
سلام عزیزم ! خیلی خوشحال شدم ... مبارک بااااشه .... عزیزمممبارداری خوبی داشته باشی --------------------------- ممنون گلم خوشحالم کردی که سرزدی
مامانی
12 مرداد 93 6:38
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکههههههههههه ان شاء الله بخوشی و سلامتی بیاد بغلت خانومی خیلی مراقب خودت باش به امید روزایی که عکسای خوشملشو اینجا ببینیم ------------------------ ممنون گلم ان شاا.. شما هم به زودی خبر خوش بدی به ما التماس دعا
مامان
12 مرداد 93 8:45
سلام دوست عزیزم . خدا میدونه که چقدر برات خوشحال شدم . گلم خیلی خیلی مراقب خودت باش و مراقب اون مروارید گرانبهاتم باش . گلم خیلی خیلی خوشحال شدم . مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه . --------------------------------- قرربونت برم عزیزم لطف داری شما همیشه لبت خندون و تنت سلامت
مامان منصوره
12 مرداد 93 9:22
واییییییییییییییی چقدر خوشحال شدم به سلامتی انشالله که قدمش خیره این فرشته کوچولو مبارک باشه خانومی ------------------------- ممنون گلم خدا ستایش جون رو برات حفظ کنه التماس دعا
بــــــــــــاران
12 مرداد 93 10:20
وااااااااااااااااااااااای شکرت خدایا این بهترین خبر بعداز یک هفته قطع نتم بود خدایا هزار مرتبه شکرتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکت باشه عزیزم الهی تا 9 ماه سفت به دلت بچسبه وسلامت به دنیا بیاد خیلی شادم کردی خیلیییییییییییییییییییییییی حتما دکتر برو انشاالله چیزی نیست منم لکه بینی داشتم مواظب خودت و کوچولومون باش ----------------------------- ممنون باران جان خدا امیرعباس رو برات حفظ کنه فعلا که دکترا سرشون خیلی شلوغه آخه بعداز5 -6 روز تعطیلیه 4 شنبه وقت داد
فرزند صالح
12 مرداد 93 10:32
سلام عزیزم خلیییی مبارکه دیدی بهت گفتم نگران نباش زود مامان میشی خدا رو شکر مراقب خودت باش راستی چرا به جای تست بتا تست پرولاکتین دادن برات؟ ------------------- ای وای ببخشید آخه جفت آزمایشهارو تو1 روز جوابشو گرفتم انقد هول کردم اشتباه از اون عکس گرفتم درستش کردم انشاا.. به همین زودیا خبرخوش از شما بشنویم
مریم
12 مرداد 93 10:33
وااااااااااااااااااي عزيزم نميدوني چقدر خوشحال شدم انشالا كه قدمش خير باشه مواظب خودت باش و استراحت كامل داشته باش و سعي كن تا ميتوني غذاهاي گرم و فست فود نخور بازم تبريك ميگم و انشالا كه دعا برا ما رو فراموش نكني از طرف منم به شوهرت تبريك بگو -------------------------- ممنون مریم جون خیلی لطف داری ان شاا.. شما دفعه بعد خبرخوش بدی خوشحال شدم
معصومه
12 مرداد 93 10:39
وااااااااااااااااااااااااای خدارو شکر خیللللللللللللللللللللللللی خوشحال شدم مواظب خودت باش بیشتر استراحت کن برای بقیه مامانای منتظر دعا کن ------------------------- تشکرعزیزم ان شاا.. همه منتظرا زوده زود حاجت روا بشن
مامان محمد رادین
12 مرداد 93 15:29
سلام فاطمه ی عزززززیزم مادری گوارای وجودت بااااااانو عجب عیدی نابی گرفتی امسال.... خدا حفظش کنه براتون. از خبرت بینهایت خوشحال شدم همیشه خوش خبر باشی در چناه حق. مواظب خودت و عیدی بی نظیرت باش گلم ---------------------- ممنون گلم خدا واقعا غافلگیرم کرد سپردم به خودش اما محتاج دعاهای شما عزیزانم همیشه هستم
مامان طاها و رها
12 مرداد 93 23:52
سلام گلم امروز این دومین خبر خوبی بود که شنیدم واقعاً از ته قلبم خوشحال شدم، خوشحالم اینکه شما خوشحال شدین با آرزوی دیدن نی نی نازتان به انتظار مینشینیم ------------------------- خیلی ممنون عزیزم لطف دارید
مامان طاها و رها
12 مرداد 93 23:54
با افتخار لینک شدین گلم ------------------- بازم ممنون شما خیلی وقته لینک شدید
خاطره
13 مرداد 93 2:37
سلام عزیزم اومدم ببینم احساس پراکنی نداری ؟ دلم برات یه ذره شده .. چقدر خوب با هم بار دار هستیم .. ---------------------------------- سلام عزیزم منم خیلی خوشحالم میام پیشت
نیکو مامان محمد امیر
13 مرداد 93 2:53
وااااااااااااااااای خدا قد یک دنیا خوشحال شدم مبارکه هزارتا انشاالله شاهد خوشبختی و سربلندیش باشی خدا رو شکر فاطمه سر جدت پی ام می زاری آدرس وبتم بده چشام باباقوری شد من هزار تا فاطمه دارم ای خداااااااااااااااااااا ایشالا اسن نی نی معلوم شد بزنی فاطمه مامان ............ ----------------------- سلام ممنون که سرزدی ای وای ببخشید هواسم نبود
مامان امیرعلی
13 مرداد 93 7:59
خدایا ازت ممنونم ...مرسی که جواب دعاهای مارو دادی...منو و امیرعلی هرشب قبل خواب برات دعا می کردیم امیرعلی کوچولوی من یاد گرفته دستهای نازشو به اسمون بلند کنه و منم با اون دست رو به خدا می کردم و می گفتم خدایا خاله فاطمه رو شادش کن و یه بچه صحیح و سالم و صالح مثل امیرعلی کوچولوی من بهش بده....ممنون خداجون که صدامون رو شنیدی...امروز بعد مدتها سراغ وب امیرعلی رفتم نظر تورو که دیدم سریع اومدم سراغ وبت اول از همه جمله بالا رو دیدم سن هدیه خدا که تاریخ شمار داشت اعلام می کرد عزیزدلم از خدا خیلی ممنونم و صمیمانه ترین تبریکات رو برات دارم مواظب خودت باش...بیخبرمون نزار...سوره والعصر روزی چندین بار و چندین بار یادت نره خیییلیی خیییلی خوشحالم کردی حتما این خبر خوب رو به امیرعلی هم میدم و از امشب برا سلامتی تو و محمد سبحان دعا می کنیم...موفق باشی میبوسمتراستی حالا دیدی وقتی استرس نداشتی و تو فکر چیزی نبودی خودش بیخبر می آد پس از این به بعد تصمیم بگیر ریلکس باشی --------------------------------------------------- سلام گلم ممنونم بابت همه مهربونیات هنوزم باورم نمیشه خدا همچین عیدی بمن داده هزار بار شکرش کردم واقعا حرف شما شد و 1 ماه که اصلٱ به بچه فکرنکردم اومد همش به خاطر دعاهای شما دوستانم مخصوصٱ امیرعلی جونم بود اول از همه اومدم پیش شما پست گذاشتم دیشب دیدم بازم نیومدی پیشم گفتم شاید پیامم نرسیده؟؟!! یا رفتید شمال؟؟!! گفتم امروز 2 باره بیام پیام بدم که دیدم بالاخره اومدید پیشم
مامان خانمی
13 مرداد 93 10:12
وااااااااای بعد از مدتها که اومدم خونه مامانم اینا و به وب سر زدم پیام تو و خبر خوبی که دادی روز من رو خیلی قشنگ کرد و منو خیلی خیلی خوشحال. تبریک میگم گل من. ایشالله سالم به دنیاش بیاری ------------------------------------ ممنون گلم دلم برا محمدسجاد تنگ شده پس کی برمیگردی؟؟
فریبا
13 مرداد 93 11:44
عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم نمیدونی چقدر برات خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بهترین خبری بود که شنیدم توی بارداریمممممممممممممممممممممممممممم الهی 9 ماه سفت بچسبه بهت ناراحت لکه بینیت نباش استراحت کننننننننننننن مبارکتتتتتتتتتتتت باشهههههههههههههههههههههه دوستم --------------------------------- قررررربونت بشم فریبا جون همش بخاطر دعاهای شماست عزیزم
مامانی
13 مرداد 93 12:09
وای خدا رو هزار مرتبه شکرت دلم روشن بود این روزا خبر خوبی ازت میشنوم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم فاطمه جونم مبارکا باشه مراقب خودت و نی نی باش عزیزم ----------------------- ممنون عزیزم خدا نی نی تو حفظ کنه
مامان هدیه
13 مرداد 93 14:17
وایییییییییییییی قزبون خدا برم من با این عیدیهاش به منم عیدی داد و وبم آزاد شد انشالله نی نی گلت سالم بیاد بغلت و محکم بچسبه به دلت برای منم دعا کن منم چشم انتظارم -------------------------------- خوش اومدی گلم ممون چشم دعاگوهستیم عزیزم
نوشین
13 مرداد 93 18:48
وای عزیزم چقدر خوشحال شدم مامان شدنت مبارک خیلی خیلی مبارک --------------------------- قرررررربونت نوشین جان ان شاا.. نی نی شماهم به سلامت بیاد
مامان آینده
14 مرداد 93 11:34
مبارکاااااااااااااااااا باشه خیلی خوشــــــــــــــحال شدمممممممممممم انشاالله به خوبی و خوشی و دل شاد گلم -------------------- قرربونت گلم
مامان نی نی
14 مرداد 93 13:30
سلام عزیزم مبارکت باشه گلم از ته ته قلبم به همراه بهاره جونم بهت تبریک میگم ایشاله نه ماه رو به خوبی بگذرونی خیلی مواظب خودت باش گلم دیدی گفتم اون ماهی که اصلا بهش فکر نمیگنی خودش میاد مثل بهاره جونی من بازم بهت تبریک میگم ---------------------------- آره گلم دقیقٱ اصلا بفکرش نبودم غافلگیرم کرد مواظب بهاره جون باشه
مریم
14 مرداد 93 23:43
وای عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم.خدایاشکرت. ------------------------- قربونت گلم بازم میگم استرس نداشته باش من دیگه تجربه شد برام
مامان سمیرا
15 مرداد 93 0:07
فاطمه فاطمه فاطمه واى چقد شوك شدم اگه قيافه ى الانمو ببينى كلى بهم ميخندى عزيزم خيلى ذوق زده شدم نميدونى چه حالى دارم از خدا يه عيديه بزرگ گرفتى خدايا شكرت بايد بيام تو وبت بفهمم كه مامان شدى؟؟؟؟خيلى نامردى خيلى هنوز باورم نميشه مامان كوچولو مباركت باشه اين آلوچه كوچولو مامان موچولو بالاخره خدا حاجتتو داد انشاا... همه به حاجت دلشون برسن امين فقط دلم ميخواد الان دم دستم بودى من شيرينى ميخواماااااااااااا ------------------------------- ووووووووااااااااااایییییی سمیرا جونم بخدا روزی 100بار میومدم وب اهورا تا بهت بگم اما شیطونیم میگرفت میگفتم زار یهو بیاد وبم شکه بشه ببخش تورو خدا دعا کن سالم باشه گلم وبعدشم پسرباشهمثل اهورا خوشجل من بشه
مامان
18 مرداد 93 14:17
مبارکه عزیزم وراقب خودت ونی نی باش -----------------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد