یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

کوچولومون

12روزه دیگه...

1393/1/26 11:04
نویسنده : فاطمه
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

خوبی عشقم

با ماه اردیبهشت میشه3 ماه،اگه نیای

بایدتا12 روزه دیگه صبر کنم تا باخبر بشم که میای بغلم یا نه!!!

همش دست میکشم رو دلمو به خدا زیرلب میگم :خدایا کوچولوی من اومده باشه.

اصلٱحوصله درس خوندن ندارم

یه غصه ای ته دلمه که نمیزاره عادی روزارو سپری کنم

دیروزم کلاس تربیت بدنی رو نرفتم باخودم گفتم: نباید خطر کنم! بهتره حرکات تند نداشه باشم تا شاید کوچولوم بیاد

قرارشد هفته دیگه برم پیش مربی و ازش بخام برام تحقیق انتخاب کنه تا نمره بگیرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فریبا
26 فروردین 93 11:27
عزیزم انشالاههه که این ماه مامان شدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ----------------------------- همچنین شما عزیزم
مامان خانمی
26 فروردین 93 11:31
سلام فاطمه جونم نگران نباش من مطمئنم خدا به زودی یه نی نی تو دلت به امانت میزاره. منم از موقعی که تصمیم به بارداری گرفتم 8 ماه طول کشید تا این کوچولو اومد تو دلم تو این مدت همش قایمکی بی بی چک میگرفتم و آزمایش میگرفتم هربار هم که جوابش منفی میشد انگار دنیا خراب میشد رو سرم. تا اینکه با اصرار در گرفتن آزمایش با بی بی چک بالاخره جواب مثبت شد و زندگیمون از این رو به اون رو شد. فقط امیدتو از دست نده. خدابزرگه دوست جون خوب و مهربون من. ---------------------------------- قربونت برم
مامانی
26 فروردین 93 14:05
خوب کاری کردی نرفتی ورزش عزیزم -------------------------
مامان نی نی
26 فروردین 93 18:02
ایشاله همین ماه مامان میشی گلم توکل کن به خدا و همش ذکر بگو و صلوات ----------------------------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد