یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

کوچولومون

خواب...

1393/1/24 9:11
نویسنده : فاطمه
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گله من

خوبی کوچولوم؟

دیشب خابتو دیدم

وااااااااااااااااااای نمیدونی چقد خشگل بودی

تو خابم باورم نمیشد مادر شدم اما نمیدونم چرا با تمام وجودم مادر شدنو حس میکردم

خیلی قشنگ بود خیلی

تو خابم همش نگرانه غذات بودم انگار که مثل ما آدم بزرگا غذا نیاز داشتی "فک کنم از خوشحالیم قاطی کرده بودم" 

از خاب که بیدار شدم سریع بابایی رو بیدار کردمو خابمو براش با بغض تعریف میکردم البته بغضه خوشحالی بود

بابایی یکم نگاهم کردو گفت شاید نی نی دار شدیم؟

اینو که گف بیشتر خوشحال شدم تا2،3 ساعت همون حسه قشنگه داخله خابمو داشتم"حس بغل کردنت،بوسیدنت"

کاش از خاب بیدارنمیشدم مامان

کاش حدس بابایی درست باشه و تو اومده باشی تو دله من

گلم مامانی خیلی تنهاست زودی بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی
24 فروردین 93 10:00
عزیزم شکلک هات چقدر بامزه انایشالله بزودی خوابت به واقعیت تبدیل بشه ----------------------------------------
فریبا
24 فروردین 93 13:09
عزیزم انشالاهههههههههههههههههه خیلییییییییییییییییییییی زود مادر بشی و خوابت خیر باشههههههههههههههههههههه ------------------------------- عزیزم ممنونم از دعات
مامان خانمی
24 فروردین 93 13:23
ممنون که اومدی پیشم دوست جونم من دعا میکنم حدس باباییش درست باشه --------------------------------- عزیزمی انشاا.. مسافرت به سلامتی بیاد
مامان نی نی
24 فروردین 93 14:47
ایشاله که اومده پیشت عزیزم و میایی خبرای خوشتو بهمون میدی الهی امین ------------------------------------ انشاا.. عزیزم انشاا.. نی نی جونت سلامت باشه
مامان سه قلوها
25 فروردین 93 1:03
سلام عزیییییییییییزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی الااااااااااااهی ، ایشالااااااااااا که حرف آقای همسری درست باشه خیلی دعا کردم ، واسه همه مامانای منتظر همچنین شما ...... فداااااااات ------------------------------- فدای مهربونیات گلم
مامان خانمی
25 فروردین 93 7:34
مامنتظر خبر خوش هستیماااااااا ---------------------------------- منم منتظر محمد سجاد جونم هستم
مامان عرفان
26 فروردین 93 8:56
عزيزم نگران نشو. ما هم نازايي داشتيم و به لطف خدا با اولين كاشت جنين بچه دار شديم. كافيه خودش اراده كنه. والا ديروز توي مطب يه خانوم جواني اومده بود و مي گفت بار 6 هست كه داره كاشت مي كنه اما جوابش هم مثبت ميشه ولي با اين حال بارداري پوج ميشه و سقط ميشه. عزيزم به خدا توكل كن انشالله به اراده خدا خونه تون روشن ميشه. خب دنبال درمان و علتش هم باش. ----------------------------------------- آره گلم هرچی خدا بخادهمون میشه خداحفظ کنه نی نی تو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد