یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

کوچولومون

قسمت دوم...

1393/4/31 11:44
نویسنده : فاطمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام سلام

من اومدم

انشاا.. که نماز روزه هاتون و عزاداری هاتون مورد قبول قرار گرفته

شبهای قدر به یاد تک تک تون بودم " همه ی همه تون "

دعای من فقط آمرزش گناهان و سلامتی خودتون و عزیزانتون مخصوصٱ نی نی های توراهیتون، آرامش ،و دادن یه فرشته کوچک به همه ی دوستان منتظرم........

انشاا.. که خدا صدای منه حقیر رو شنیده

خوب از حالو روز خودمون بگم که دلم تنگ شده بود برا نوشتن

قربون ماه مبارک بشم که باهمه ی شیرینی هاش تنها بدیش اینه که تنظیم خاب آدم بهم میخوره

بنده تا ساعت2 بعدازظهر خاب هستم و بعد نماز و قرآن میخونم بعدشم که دیگه از گرما انرژی نمی مونه برا پست گذاشتن

الانم چون خیلی تشنم شده از خاب بلند شدم و گفتم چ بهتر که بیام پیشه دوستان

خلاصه...

خیلی آرومتر شدم کمتر نگرانم چون مطمعنم خدا شبها ی قدر رو برای منو امثال من گذاشته تا هم ببخشه و هم حاجت روا کنه دلم به ارحم والراحمین بودن خدای خودم خوشه ...

بنده طی این هفته گذشته خودجوش تصمیم گرفتم دکترم رو عوض کنم و برای دیروز نوبت داشتم

قبل از رفتن پیشه دکتر خودم برای شوهری هم رفتیم نوبت بگیریم که گفتن باید شب ساعت10 بیاید حضوری نوبت بگیرید ماهم راهی شدیم سمت دکتر من

ساعت7:30 بود که رسیدم مطب خانم دکتر

3 نفر جلوم بودن... بالاخره رفتم داخل و تمام سوالاتی که داشتمو کامل پرسیدم

خانم دکتر خیلی خوب گوش داد و گفت چون قبل از پری لکه بینی دارم و بعدش فاصله هست تا پری باید حتما آزمایش هورمون رو بدم و بعد دارو بنویسن و تخمدانامم خوب کار نکرده

عفونت هم طبق معمول داشتم

آزمایش همسری رو نشونش دادم و گفتم نظرتون چیه؟ گفت: یکم ضعیفه! پرسیدم لازمه بریم ارولوژیست؟

گفت وضعیت شوهرت خیلی وخیم نیست فقط یه کوچولو ضعیفه ! من برات داروی تقویتی مینویسم مصرفش رو شروع کنه به همراه خوراکی های مقوی مثل  شیر موز

1ماه استفاده کنه و ماه دیگه آزمایش بده اگر بهتر نشده بود برید پیش اورولوژیست

وووااایی نمیدونید چقد آروم شدم وقتی برای همسری دارو نوشت آخه این شوهر من هی میگفت این دکتره ارولوژیست نمیشه نریم خیلی نگران بود

نمیدونم چقد تاثیر داره دارو ها ولی همینکه استرس و نگرانیم کم شد خدارو شکر...

حالا باید همین روزا برم آزمایشگاه و دوباره خدمت خانم دکتر

خبراشو میام میگم

التماس دعا

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مهربون
31 تیر 93 12:06
ایشالا که خیرههههههههههههه ------------------------ فدات عزیز اما تو نگفتی اون قضیه رو
مامان پریسا و بابا مهرداد
31 تیر 93 12:08
الهی به حق این روزای عزیز و به حقانیت حضرت علی (ع) خدا بهتون یه یچه خوب و سالم و خوش قدم بده و دلتون رو شاد کنه البته باید بگم اصلا دیر نشده ولی شما مثل ما نزارید خیلی دیر بشه و همینجور پیگیر باشید هر وقت خبر خوبی شد به منم بگید عزیزم ----------------------- ممنون گلم خدا از دهنت بشنوه
فرزند ِ صالح
31 تیر 93 17:02
خدا روشکر. همین که آزمایش داده خیلی خوبه. من آزمایشام همه چیرش نرمال بود و لکه بینی داشتم! حتما زود خوب میشی نگران نباش. خدا رو شکر زود رفتب دنبالش ------------------------- ممنون گلم از بس گیر دادم سریع آزمایش داد
حمیده
31 تیر 93 18:16
سلام فاطمه جون بامن دوست میشی؟ -------------------- 100 البته میام پیشت
حمیده
31 تیر 93 18:17
عزیزم قربونت برم دیر نشده که... ولی پیگیر باش...به امید یه نینی ناز
سميرا مامان اهورا
31 تیر 93 23:36
عزيزم خيلى واست خوشحالم با خوندن اين پست چشمام باز شد به حق اين شباى عزيز خدا حاجت دلتو و خيلى ديگه از منتظرارو ميده آمين هميشه اميد داشته باش عزيزم -------------------- فدات عزیزم
خاطره
1 مرداد 93 0:58
انشالله به زودي به پست جدید با خبر باداری میزاری --------------------- انشاا.. عزیزم همچنین نی نی شما
بــــــــــــاران
1 مرداد 93 10:05
من برای این پستت یه عالمه نوشتم تایید نشد دوباره میام الان عصبانی ام -------------------------------------- سلام الاهی عزیزم برا منم اینجور میشه اما قبل از تٱیید کپی میگیرم تا اینجورنشم
نوشین
1 مرداد 93 10:49
فاطمه جون من آخرین پریم چند روز قبلش همیشه لکه دارم و شدم برای شوهرت هم این داروها رو بخوره خوب میشه نگران نباش فقط مغز بادوم و گردو پسته شیر وموز اینا بهش بده بخوره با پیاز کنار غذا خیلی تاثیر داره ------------------------------------------------------ ممنون گلم حتما توصیه هاتو انجام میدم
مامان
1 مرداد 93 13:04
عزیزم ان شالله که نی نی زود زود میاد پیش مامان مهربونش و دلت را شاد شاد میکنه گلم گلم مطمئن باش که توی این ماه عزیز خدا حاجت دل همه را میده و گلم حاجت دل توام میده . --------------------------- ممنون عزیزم
فریبا
1 مرداد 93 16:34
سلام گلم خوشحالم که از دکترت راضی هتی همین درسته نماز روزه هات قبول انشالاه حاجت روا میشی مطمئنن شوهرت با همین داروها خوب میشه چون اورژیولیست هم داروی تقویتی میده فقط خوب تقویتش کن و به خودت برس دوست دارم منظر خبرهای خوب هستم --------------------- آره عزیزم خدارو شکر خیالم راحت تر شد
پریسا
2 مرداد 93 6:29
سلام دوست عزیز انشااللله که خیلی زود یه نی نی سالم و صالح بیاد تو دلت انشالللههه بیای خبر بارداریتو بدی هم شما هم من منم از این ماه اقدام کردم اگه اجازه بدی لینکت میکنم و اگه ممکنه به منم رمز بدی ------------------------- خوش اومدی عزیزم میام پیشت
منتظر لطف خدا
2 مرداد 93 14:14
انشالله خیره عزیزم و مشکلی هم نداری انشالله خدا به حق همین ماه عزیز و شبهای قدر جاجت روات می کنه دوست خوبم اصلا نگران نیاش ---------------------------- ممنون عزیزم همچنین شما انشاا.. خیلی زود نتیجه میگیرید
مامانی گرفتار
3 مرداد 93 17:48
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری ----------------------------
مامان
5 مرداد 93 8:40
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد. ------------------------------ عید شماهم مباااااااااارک
ارلا خانوم
5 مرداد 93 12:08
خصوصی گلم ----------------------- میام پیشت
مریم
5 مرداد 93 14:10
سلام خانمی پیشاپیش عیدتون مبارک انشالا که هر چه زودتر نتیجه بگیری و خبر خوشت رو توی وبت بذاری عزیزم یه نصیحت خواهرانه می کنم سعی کن یه دکتر بری و این دکتر و اون دکتر نکن -------------------------------------- عید شما مباااااااااااااااارررررررکککککککک ممنون گلم بابت راهنماییت فعلا پیش همین دکتر میرم تا هرچی خدا بخاد انشاا.. عیدی قشنگتو از خدا بگیری
خاطره
6 مرداد 93 1:20
انشالله عیدی زیبایی بگیری پیشاپیش عیدت مبارک عزیزم ------------------- ممنون گلم عیدشماهم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد