یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

معجزه پیاز درمانی..

1393/4/9 13:55
نویسنده : فاطمه
3,591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

من با راهنمایی های یکی از دوستانم با یک روش سنتی " پیاز درمانی " آشنا شدم

و خاستم به شما هم معرفیش کنم ظاهرٱ خیلی ها نتیجه گرفتن

آدرس سایتش رو میزارم تا استفاده کنید من خودم 3 روزه شروع کردم

 

http://shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1506

 اینم لینک کسایی که جواب گرفتن از این روش

http://kharnoob.blogfa.com/post/13

 

منکه خیلی یقین پیداکردم بهش

انشاا.. که مفید باشه

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاطره
9 تیر 93 14:23
سلام عزیزم . انشالله اثر داشته باشه ..التماس دعا
مادر منتظر
9 تیر 93 20:17
سلام عزیزم فاطمه جون پیاز درمانی خوبه ولی به شرط اینکه پرولاکتین بالا نباشه
مامانی مهربون
10 تیر 93 0:55
سلام دوست من مسابقه چیستان برگزار شد خیلی خوش حال میشم تا به وبلاگم بیای و در این مسابقه شرکت کنی خودت بیا تو وبلاگم و مطلب اول رو یعنی مسابقه چیستان رو مقرراتشو بخون و اگه خواستی و برات سخت نبود توش شرکت کن
مامان
10 تیر 93 9:10
عزیزم مثلا چجوری هست هس باید پیاز بخوری؟ برای من صفحه اش باز نمیشه .
مامان یگانه
10 تیر 93 10:14
سلام عزیزم خوبی انشالله نتیجه میگیری همیشه امیدوار باش ----------------------------- ممنون دوست مهربونم
منتظر لطف خدا
10 تیر 93 13:38
سلام عزیزم .. ممنونم که خبرم کردی من قبلا این سایت رو دیده بودم ، در مورد پیازدرمانی که برای مشکلات خانومهاست و الحمدلله من فعلا مشکلی ندارم .. اما برای خرنوب و برای رفع مشکل همسری یه مقدار دنبالش بودیم اما می گن که ایران پیدا نمیشه یا خیلی کمیابه و باید از ترکیه بیارن..البته میشه از طریق اینترنت سفارش داد ولی ما هنوز سفارش ندادیم .بازم ممنونم که بهم اطلاع دادی عزیزممممممممم
مهربوون
11 تیر 93 14:26
ایشالا هرچی زودتر جواب بگیری و زودی نی نی بیاد تو دلت ... --------------------------- فدااااااااات
فرزند صالح
16 تیر 93 11:06
عزیزم من فقط شنیدم پیاز درمانی ممکنه عوارض داشته باشه سرخود انجام دادنش اما مثلا دارچین و تخم خربزه و این چیزا که برای رحم خوبه عوارض نداره. الان مگه مشکلی داری شما که پیاز درمانی میکنی؟ آزمایش و سونو چیزی نشون داده؟ ---------------------------- میام پیشت
سمیرا مامان اهورا
16 تیر 93 22:27
عزیزم منم درمورد پیاز درمانی زیاد شنیدم و انشاا... که تاثیر داره خانومی ----------------------------------------
مامی جون جونی
18 تیر 93 19:59
فاطمه جوووون میخوام عکسهای نگارجون روآپلودکنم نمیشه کمممکم کن اگه درمورداین اطلاعی داری
مامان
19 تیر 93 8:35
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ نماز ور روزه هاتون قبول حق باشد و امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی عزیزم
مریم
20 تیر 93 13:15
عزیزم حتمابادکترمشورت کن بعدپیازدرمانی انجام بده بدون مشورت دکتراین کارنکن عوارض داره شایدبدنت به پیازدرمانی احتیاجی نداشته باشه
مامانی
27 تیر 93 3:13
ممنون از نظرت در مورد سیسمونی امیدوارم که به زودی نی نی دار میشین و هی میای برای همه نی نی هات مطلب میذاری و عکس و .... در مورد پوشک هم ممنون که خبر دادی بازم تحقیق میکنم ببینم چه مارکی خوبه مای بی بی هم شنیدم خوبه همیشه امیدوار باش.... --------------------------------- خاهش میکنم عزیزم انشاا.. با دعای شما ماهم نی نی دار بشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد