یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

می آفرینمت...

1393/4/6 13:08
نویسنده : فاطمه
592 بازدید
اشتراک گذاری

میــــــــــــ خاهمت چنان که شبـــــــــ خسته خاب را

میـــــــــــــ جویمت چنان که لبــــــــــ تشنه آب را

محـــــــو توٱم چنان که ستاره به چشم صبح

یــــــــــا شبنم سپیده دمان آفتاب را

بیـــــــــــــ تابم آن چنان که درخت برای باد

یا کودکانه خفته به گهواره خواب را

بــــــــــاایسته ای چنان که تپیدن بــــــــــرای دل

یا آنچنان که بال پریدن عقاب را

حتی اگر نباشی می آفرینمت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نوشین
6 تیر 93 20:42
سلام فاطمه جان خوبی عزیزم جه خبر چک کردی مطلب پایین رو رمز گذاشتی نتونستم بخونم خوش خبر باشی --------------------------- خصوصی چک کن
مامان منصوره
7 تیر 93 11:04
چه متن زیبایی ما رمزو نداریم فاطمه جون ----------------------------------------------- اومدم عزیز
فریبا
7 تیر 93 17:21
سلام گلم به منم رمز بده اگه اشکال ندالههههههههههههههههههههههههههههه راستی بی بی چی شد؟؟؟ ---------------------------------------- اومدم
فرزند صالح
7 تیر 93 19:22
چی شد آزمایش دادی؟ پست رمزدار گذاشتی خب رمزشم بده دیگه
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
7 تیر 93 19:47
فاطمه رمزو بهم دادی خوندم عزیزم بهترین ها را برات دارم خوش خبر باشی عزیز دلم بهم خبر بده اگه خبری شد فداتشم باشه فاطمه جووونم ؟ ----------------------------------------------------------- دیگه باید صبرکنم برا بعد
مامان
8 تیر 93 12:57
عزیزم سلام . خوبی خانومی؟چه خبرها؟
مامان
8 تیر 93 13:23
ان شاالله که نی نی میاد و شلوغ میکنه و از این بی حوصلگی میای بیرون به زودی زود
مامان مینا منتظر
9 تیر 93 11:40
منم رمز فاطمه جوووووووون -------------------------- اومدم عزیزم
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
11 تیر 93 12:21
ایشالله خدا به شما و به من یه دونه بده بگو ایشاللههههههههههههههههه تا خدا بهمون بده ممنونم قربونت برم قربون اون دل نازک و با احساست بشم عزز دلم خیلی دوستت دارم فاطمه جووونم دوستت دارم عزیزکم ----------------------------------- انشاا.. عزیزم انشاا.. خیلی عزیزی فاطمه جان
سمیرا مامان اهورا
16 تیر 93 22:30
واااای چه متن زیبایی الان منه بی رمز چیکار کنم؟؟؟ ---------------------------- اومدم عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد