یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

تصمیم ...

1393/3/30 18:43
نویسنده : فاطمه
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه نیومده من

خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟

این روزا خیلی استرس دارم.

چون پری جون قرار بوده دیروز بیاد اما نیومده

 ووواااااااااااااااااایییییییی ...

کاش که اومده باشی تودلم

اصلٱ دلم نمیخاد به دلم بد راه بدم یابه زبونم بیارم که شاید ...چون از مادر بزرگم شنیدم که

 روزگار صدای آدمو میشنوه پس باید همیشه مثبت فکر کرد و نفوس بد نزنیم 

درضمنخدای مهربون انسانهای نق نقو و ناامید رو دوست ندارهمن تصمیم گرفتم حتی اگه این ماه هم نیومدی گلم چشممو از لطف خدا بر ندارم و ثابت قدم باشم

البته شاید بعضی وقتا پست های غمگینانه بزارم اما از ناامیدی نیست فقط و فقط  از دلتنگیه گلــــــــــــــــــــم

عاشقانه منتظرم

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فایضه مامانِ عسل
31 خرداد 93 4:07
مامان امیرعلی
31 خرداد 93 7:52
من بیصبرانه منتظر پست بعدی هست که محمد سبحان عزیز قراره نه ماه دیگه بدنیا بیاد...انشاالله....خدای مهربونم خواهش می کنم پست بعدی خبر خوش باشه...البته اول حکمتت بعد لطفت ------------------------------------------------------ انشاا.. عزیزم به دعاهای شما دلگرمم
مامان خانمی
31 خرداد 93 9:33
انشالله که کوچولو اومده --------------------------------------------- هر چی خدا بخاد
بــــــــــــاران
31 خرداد 93 13:34
عزیزم سلام انشاله که همینطوره ونفس مامان بزرگتم حقه/آفرین دختر امیدوار/ انشااله پری نیییییییییییییییییییییییییاد تا 9 ماه دیگه همراه نی نی بیاد هممون رو شادکنی تو عزیزم دو روز دیگه بی بی بزار و بیا حتما خبرمون کن خیره انشااله منم همین الان دست رو نی نیم گذاشتم و دعات کردم -------------------------------------------------------------------- عزیزم از خدای بزرگ ممنونم که دوستایی مثل شمارو آورد تو زندگیم هر چی خدابخاد
بــــــــــــاران
31 خرداد 93 15:18
امروز نی نیم تکوووووووووووووون خوردنشو حس کردم و چه روز ی دعات کردم نی نی ها همشون معصومن ازش خواستم دعات کنههههههههههههه بوس واسه خاله /خاله جون نی نیت زود میاد مصه نخول ------------------------------------------ فدای مهربونیت باران جونم خدا نی نی رو حفظ کنه برات انشاا..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد