یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

کوچولومون

حاله مامانی ...

1393/3/20 18:38
نویسنده : فاطمه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی گلم؟

چند روزه حاله مامانیت اصلٱ خوب نیست

3 روزه بالای دلم که نمیدونم دقیقٱ به معده وصل میشه یا به جای دیگه ، مدام درد میکنه، داغ میشه، حالت تهوه هم دارم   اصلٱ یه وضعی شده...

یه جمله ای هست که میگه : آدم وقتی منتظره کسی هست هر جاکه میره یا هر کسی که زنگ در خونه رو میزنه یا زنگ تلفن رو میزنه فک میکنه همونی هست که منتظرش بوده. حالا حاله این روزای من اینجوری شده ومن همش فک میکنم این دردا علاءم اومدنه تو هست گلم

هر چی بابایت میگه بریم دکتر میگم نمیام آخه حوصله ام ندارم که برم

از یه خانم دکتر هم پرسیدم و به من گفت هنوز10 روز دیگه وقت داری اینا علاءمه حاملگی نیست

مسافر کوچولوی عزیزم پس کجایی؟؟؟؟؟؟

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مینا منتظر ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
20 خرداد 93 19:22
فاطمه جون اینقذر خودتو اذیت نکن دوووووستم انشالله که هر چه زودتر هم خوب میشی گلم مطمن باش هر وقت صلاحت باشه خدا خوش یه فرشته نازشو واست میفرسته گلم ----------------------------------------- انشاا.. عزیزم انشاا.. شما زودتر از من
fafa
20 خرداد 93 20:37
عزیزززززززززززززززززززم راست میگی انتظار خیلی سخته خودتو سرگرم کن شاید کمتر بهش فکر کنی نی نی وقتی میاد که اصلا فکرشم نمیکنی بیا برا اتاقش یه تابلو با ملیله کاغذی درست کن خیلی کار قشنگیه منم این کارو کردم ------------------------------------------ من بلد نیستم گلم
fafa
20 خرداد 93 20:48
کاری نداره خودم یادت میدم اول یه سرچ بکن تو گوگل بنویس ملیله کاغدی-یا بنویس آموزش ملیله کاغذی ------------------------------------- ممنون مهربونم
مریم
20 خرداد 93 21:23
راستی میگی انتظاربدترین چیزتودنیاست.بازوقتیکه دوست داری مامان بشی ------------------------------------------------------- آره عزیزم دقیقآ
هستی شاد
21 خرداد 93 12:35
فاطمه جون توکه اول انتظارته چه زود کم آوردی خانومی توکل کن بخدا راستی مامان ریحان وعلی مامان شده خبرداری ------------------------------------- ممنون که خبر دادی یهش تبریک گفتم انشاا.. بعدیش خودت باشی
مامان نی نی
21 خرداد 93 15:28
توکل کن به خدا خدارو چه دیدی شاید علائم حاملگیه ------------------------------------ امیدوارم گلم
fafa
21 خرداد 93 16:36
حالا که فهمیدی چیه حتما درست کن چیز خاصی لازم نداره مقوای فابریانوی رنگی سیخ کباب چوبی چسب چوب کمی حوصله ------------------------------------- حتمٱ عزیزم بازم ممنون
فرزند صالح
22 خرداد 93 6:50
حالا خودتو امیدوار و درگیر این علائم نکن که اگه نبودم تو ذوقت نخوره اما ایششالا این ماه نتیجه بگیری چند پری هستی؟ ----------------------------------- من 30 یا 1 باید پری بشم خداکنه نیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد