یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کوچولومون

فعلٱ...

1393/3/4 19:22
نویسنده : فاطمه
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافره مامانی

خوبی گلم

درسته که این ماه نیومدی و منو هم ناراحت و هم نگران کردی اما من بازم صبوری میکنم و به خدا و دعاهای دوستای گلم امید دارم

دو روز پیش یکی از دوستای مامانی مامان شد. انقده خوشحال شدم که خدا میدونه آخه خیلی بیشتر از من منتظره نی نیش بود خیلی دلش از آدمایی که ناامیدش کرده بودن گرفته بود اما خــــــــــــــــــــــــــدا دلشو شاد کرد ومن یاد گرفتم که

 " حرف اولو آخرو خدای مهربون میزنه و ناامید کردن بنده ها از صفات خدای بخشنده نیست"

                

بابایت خیلی منطقی 4 ماهه با نیومدنت داره برخود میکنه مثلٱ میگه: ما این ماه استرس زیاد داشتیم از کجا معلوم اگه نی نی میومد سالم بود راستم میگه ما خیلی استرس رومون بود

البته باباییت کلٱ از من آرومتر و خونسردتره بعضی وقتا که فانتزی فک میکنم با خودم میگم: اگه قرار بود مسؤلیت به دنیا اومدنه تورو باباییت به عهده میگرفت خیلی زودتر از این حرفا اومده بودی

دیروز بابایی غروب سرزده اومد خونه با یه نی نی

من انقد تعجب کردم که از جام تکون نخوردم یهو باباییت گفت: فاطمه اینو ببین چقد نازه

من سریع گفتم این کیه ؟؟؟ گفت :پسر دوستمه

منم انقده بوسش کردم تا بالاخره اشکشو در آوردم

وقتی بغل باباییت بود و بابایی باهاش بازی میکرد خیلی دلم گرفتآخه دیدم خیلی بهش میاد که تورو داشته باشه و باتو بازی کنه

ته دلم از خدا خاستم بیشتر از این منتظرم نزاره

خوب از شماکه بگذریم مامانیت یعنی بنده امتحانات دانشگاهم شروع شده ومثل هر ترم  هیچ پیش مطالعه ای نکردم و بازم باید دست به دامن و  بشم و از خاب نازم بگذرم تا این 1 ماه تموم بشه. چه کنم دیگه شب امتحانی هستم

اگه یه موقع دیر آپ شدم و به دوستای گلم دیر سر زدم بدونن که مشغوله  هستم

پس فعلآ بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زندگی از آ...تا...ی
4 خرداد 93 19:31
سلام مامانی دوست داری برای کوچولو داستان های قشنگ قشنگ تعریف کنی؟ دوست داری روش تهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دنبال نقشه های قلاب بافی هستی؟ دوست داری خودآرایی یاد بگیری؟ دنبال نکات ریز پرورش کودک هستی؟ دنبال خواص خوراکی ها و درمان های خانگی هستی؟ کاری نداره وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از مطالب مفید و جالبش لذت ببری.
هستی شاد
5 خرداد 93 1:25
موفق باشی عزیزم ---------------------------------- ممنون گلم همچنین شما
مامانی
5 خرداد 93 11:08
ایشاله این ماه هم نی نی بیاد هم تو امتحانات قبول بشی عزیزم آخیش این منم دیگه دانشگام تموم شده از شر امتحان خلاص شدم ---------------------------------- خوش بحالت گلم من هنوز 1 ترم دیگه در گیرم
نوشین
5 خرداد 93 19:31
سلام عزیزم امیدوارم هر چه زودتر خبر بابا شدن رو به همسرت بدی . گلم منم نی نی ندارم برای من هم دعا کن محتاج دعاتونم -------------------------------------- حتما عزیزم من همیشه دعاگو هستم گلم
هستی شاد
6 خرداد 93 1:05
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک ------------------------------------------ عید شماهم مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک
نرگس مامان محمدرادین
9 خرداد 93 19:47
سلام بر یکی از بهترین مامانهای دنیا در آینده ای بسسسسسیار نزدیک(انشاالله) آمدیم اعلام کنیم ما اگر قابل باشیم دعاگوی شما و سایر عزیزان منتظر هستیم همیشه ی همیشه و اینکه بگوییم مرحبا...، هرگز امیدت به خداوند عالم رو از دست نده گلم ----------------------------------------------------- خدا از دهنت بشنوه گلم انشاا.. همه حاجت روا بشن و محمد رادین عزیزم سلامت بیاد بغلت
بــــــــــــاران
10 خرداد 93 9:39
عزززززیزم خدا به زودی دل تورو هم شاد میکنه در ضمن استرس جلوی تشکیل نطفه رو میگیره شاید بخاطر استرس نشده واینکه شما هنوز تازه شروع به اقدام کردی گلم زود زود خدا میندازه تو دامنتون بعدش یکی میاد بچه خودت رو میچلونه وبوس میکنه تا اشکش دربیاد ببینم خوشت میاد خانمیعزیزم روزهای تخمک گذاریت رو پیدا کن هرشب فولیک اسید بخور هردوتون هرشب ویتامین ای بخورید شب پروژه از جات تکون نخور وتا صبح به پهلوی چپ بخواب اگر پری هات نامنظمه حتما برو دکتر/گرمیجات رو بیشتر از سردیجات بخور/با بسم الله پروژه داشته باشید امید به خدا که زود میاد تو دلت کمی صبور باش. ------------------------------------------- عزیزم ممنون بابت این همه مهربونــــــــــــــــــــــــــی
مامان فاطیما
10 خرداد 93 14:17
ایشاالله زود زود مامان میشی عزیزم ------------------------------------------- ممنون خدا ایلیاجونو حفظ کنه
نوشین
10 خرداد 93 19:55
قربونه مهربونیات ------------------------------------
azra
20 خرداد 93 1:11
سلام عزیزم دعا می کنم به حق حضرت علی اکبر که امروز ولادتشون بود من و شما و همه آرزومندا به خواسته مون برسیم و نی نی دار شیم سالم و صالح انشالله ------------------------------------------------- انشاا.. گلم هرچی خدا بخاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد