یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

کوچولومون

پدر عزیزم و همسر عزیزم...

1393/2/23 18:47
نویسنده : فاطمه
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت عزیزانم وهمسر مهربانم و کوچولوی نیومده و صد سلام به پدر عزیزم

                                                            عید همگی مبارک   

                                                                    من نبودم و تو بودی

بود شدم وتو تمام بودنت رابه پایم ریختی

حالا سالهاست که با بودنت زندگی میکنم

هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی

ببخش که گاهی انقدر هستی که نمی بینمت

ببخش تمام نادانی ها ونفهمی هاو کج فهمی هایم را

اعتراض ها ودرشتی هایم را، و هر آنچه را که آزارت داد

دستانت را میبوسم و پیشانیت را

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی وخاهی بود

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم میکنم

 

  

 

همسرم روزت مبارک

 

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو بود

می ستانم من تورا تا آخر عمر

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هستی شاد
24 اردیبهشت 93 7:54
----------------------------
هستی شاد
25 اردیبهشت 93 8:28
چرا هیچکی نیست دو روز عجیب سوت وکوره ----------------------------------------------
مامان محمّدرادين
25 اردیبهشت 93 12:15
سلام عزيزم. خوبى؟ ايشالا كه اوضاع كار همسرتون خوب شده باشه و شما هم از نگرانى دراومده باشى گلم. بانوى صبور، اميدوارم هميشه ى هميشه دنيا به كامتون باشه. ما يه مدت بدون اينترنت بوديم دلمون برا دوستان تنگوليده بود گفتيم يه سرى بزنيم بهتون حالى بپرسيم --------------------------------------- فدای مهربونیت گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد