یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

کوچولومون

عشق شعر..

1392/12/17 12:42
نویسنده : فاطمه
123 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی زندگی من! 

میدونی چیه؟

مامانیت خیلی به شعرو دکلمه وجملات ادبی علاقه داره 

اینو گفتم تا اگه یه روز به خودت اومدی و دیدی وبلاگت پراز شعر شده تعجب نکنی خجالت

عشق شعرم دیگه

حتی چندتا شعر گفتم  

بببببببببببببببببببببببببببله پس چی فک کردی!

بوش بوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باران
18 اسفند 92 13:18
من وشوهرم متن ادبی وشعر وداستان هم کارمیکنیم/تو انجمن شعر بود که عاشق هم شدیم اینم یه اطلاعات دیگه از باران ------------------------------------------- ای جان ولی واقعٱ عاشق شعر هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد