یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

کوچولومون

امام علی النقی (ع)

1393/2/7 21:18
نویسنده : فاطمه
196 بازدید
اشتراک گذاری

ابوهاشم جعفری نقل میکند:

روزی در محضر شریف "امام هادی علیه السلام" شرف یاب شدم، کودکی وارد شدو شاخه گلی را تقدیم آن حضرت نمود.

امام علیه السلام آن شاخه را گرفتند و بوییدندو بر چشم خود نهاده و بوسیدند سپس آن را به من اهداء نموده و اظهار داشتند‌‌‌ :

هر که شاخه گلی  را ببوید وبرچشم خویش بگذاردو ببوسد وسپس صلوات بر محمد‍‍‍‍‍و ال مطهرش فرستدخداوند متعال حسنات بی شمار را در نامه اعمالش ثبت مینماید و نیز بسیاری از خطاها و لغزش هایش رامورد عفو قرار میدهد.

 

 

 سلام دوستای گلم

من چند متن از وبلاگ بعضی دوستانم خوندم و برای خودم که شیعیه علی هستم متآسف شدم که چنین توهیناتی به امام ما شده و من سکوت کردم

بهتره برای اطلاعات بیشتر کلمه" امام نقی " رو جست وجو کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فرزند صالح
8 اردیبهشت 93 10:35
عزیزم... چه پست خوبی ایشالا به حق امام هادی و پسرشون حاجت روا بشی غصه نخور که این ماه نشده ایشالا ماه بعد ----------------------------- ممنون عزیزم
گل نرگس19
11 اردیبهشت 93 16:22
پیامبر اکرم (صل الله‏ علیه‏ و‏آله): در بهشت قصرى است که جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمى‏شوند . حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد