یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

کوچولومون

صلوات.........

1393/2/3 11:39
نویسنده : فاطمه
183 بازدید
اشتراک گذاری

                                دوستای گلم برای من و همسرم یه مشکل پیش اومده 

 

                                       دستانتون رو میبوسم اگر برای رفع مشکلم 

 

                             به قسمت سمت راست وبلاگم برید و 1 صلوات بفرستید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فریبا
3 اردیبهشت 93 15:31
من فرستادم عزیزم بلا به دور ------------------------
مامان خانمی
3 اردیبهشت 93 22:17
ما براتون دعا میکنیم -------------------
مامان نی نی
4 اردیبهشت 93 14:29
ایشاله که زود زود مشکلتون حل بشه عزیزم ----------------------
فرزند صالح
4 اردیبهشت 93 19:24
عزیزم... من چندتا فرستادم ایشالا به لطف خدای بزرگ خیر براتون پیش بیاد ----------------------
مامان آینده
5 اردیبهشت 93 13:57
سلام.ممنونم از حضورت.منم لینکت کردم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم مامان آینده
مامانی
5 اردیبهشت 93 23:33
منم.............................................. --------------------------- ممنون گلم
مامان آینده
6 اردیبهشت 93 10:36
من روانشناسیه رشد کودک میخونم.شما؟ مامان اینده ----------------------------- منم حقوق میخونم کارشناسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد