یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کوچولومون

پست آخر...

1392/12/28 16:09
نویسنده : فاطمه
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای من

میدونم حاله تو خیلی خوبه! مگه میشه مهمون خدا باشی و حالت بد باشه...

این ماییم که هنوز ظرفیت و سعادت داشتن تورو نداریم وخدا برای سپردن تو به ما دس دس میکنه

عزیزه دله مامان!

این آخرین پسته ساله 92 هستش

ساله 92 برای من ساله خیلی خیلی خوبی بود:

خدا منو با باباییت آشنا کرد ومن نیمه گمشدمو پیدا کردم...

تو این سال عروسی کردیم...

زندگی رو شروع کردیم...

باهم زیارت امام رضا رفتیم...

وبلاگه فسقلیمو درست کردیم...

برای اومدنت تصمیم گرفتیم...

منتظرت شدیم...

خلاصه با کلی اتفاقای خوب وتصمیمای خوبی رو به رو شدیم

فدای چشمات!

از خدا میخام تو اولین اتفاقه خوبه ساله 93 باشی. مامانیت آدمه دل نازک و زود رنجیه،خیلیا دلمو شکستن البته گفتم که منم زیادی لوس و زود رنجم! شاید چون ازشون توقع نداشتم دلم شکسته

ولی با این حال همه رو میبخشم وانشا.. اونا هم منو ببخشن

باباییت خیلی زحمت میکشه،خیلی منو دوست داره،عاشقته،یه دل داره اندازه ی دریا،میدونم توٱم عاشقشی پس فرشته ی من بیا وبا اومدنت دله بابایی رو شاد کن

گلم!برا خاله هایی هم که منتظره دوستاتن پیشه خدا دعا کن 

قرار بود عید نریم مسافرت اما یه دفعه ای جور شد وقراره فردا صبح بریم شاهرود

نورچشمای مامان وبابا!

از روز اوله ساله جدید،از همون لحظه سال تحویل انتظارم برای اومدنت 2برابر میشه پس مامانییتو انقدچشم انتظار نزار

                       

                         عیدت مبارک میوه ی درخت زندگیم

 

وعیده همه ی دوستام مبااااااااااااااااااااارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
2 فروردین 93 18:52
ایشالله سال نودوسه سه نفره بشید عزیزم عید مبارک
مامان خانمی
17 فروردین 93 11:33
سلام فاطمه جون منم برات دعا میکنم خدا به زودی یه کوچولو تو دلت به امانت بزاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد