یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کوچولومون

کتاب {2}..

1392/12/25 17:34
نویسنده : فاطمه
205 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان

چند وقت پیش هم رفته بودیم حرم 

بابایی منتظره من بود تا زیارتم تموم بشه وقتی من رسیدم دیدم بابایی نیست بهش زنگ زدم گفت رفته کتاب فروشیه که اوندفعه رفتیم

منم رفتم داخل کتاب فروشی!دیدم بابایی جونت 2تا کتاب دستشه سریع باخوشحالی گفت:این کتابارو برا بچه مون خریدم!!منم از کارش خندم گرفته بود گفتم خیلی خوبه اما قیمتش زیاد نباشه؟!

باباییت بایه لحن جدی گفتبرا تربیت بچه هر چقدم خرج کنیم بازم کمه این کتابارو ،هم من میخونم هم تو  

خلاصه هر جا کتاب خوبی بابایی گلت ببینه میگیره برات 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهساونی نیش
26 اسفند 92 10:03
سلام دوست خوبم ونی نی خوشگل دوستمایشالازودبیای دست این مامان بابای مهربونوببوسی نی نی جونمدوست گلم شماتو قم هستین یاتومشهد
مامانی
26 اسفند 92 18:19
مبارکش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد