یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره

کوچولومون

سرما خوردگی..

1393/8/11 18:22
نویسنده : فاطمه
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل مامان

مامانی خیلی ناجور سرما خورده

البته من خودم خیلی مراقب بودم اما بابایی نازنینم یک شب مهمون خونه ما شد و حسابی از ویروس سرما خوردگیش به منو شما انتقال داد

قربون بابای نازنینم بشم طفلی مقصر نبود دلش برا من و شما تنگ شده بود نتونست نیاد خونمون 

خلاصه فردا شبش با بابایی شما و بابایی خودم رفتیم دکتر و2 عدد آمپول نوش جان کردیم

الان 3 روز میگذره اما علاءم خوب شدن درکار نیست

حسابی لیمو شیرین و شلغم خوردم و ادامه داره

خودم به فدای سرت نگرانم یوقت دختر گلم مریض نشه

  

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مهربوون
11 آبان 93 18:57
ایشالا زودی خوب خوب خوب بشین...نگرا نباش فاطمه جون .... مواظب خودت و گل دخترت باش ---------------------------- ممنون مهربون جون
هستی شاد
12 آبان 93 1:09
ممنون فاطمه جون انشاا.. زود خوب میشی بیشتر مواظب خودت باش ---------------------- سلام گلم ممنون
نوشین
12 آبان 93 8:38
خدا بد نده عزیزم لباس گرم بپوش و خودتو ببند به سوپ خوب میشی گلم مواظبه خودتو گل دختری باش ------------------------------------------------ سلام نوشین جون ممنون گلم بهترم فعلا کارم شده همش سوپ
محدثه
12 آبان 93 9:11
بلا دور باشه ایشالله زود خوب بشین ----------------------- ممنون محدثه جان
خانوم ِ خونه
12 آبان 93 14:13
شربت آب لیمو عسل بخور، ترش نشه فقط --------------------------- ممنون گلم از راهنماییت
مهربوون
13 آبان 93 23:15
قالب جدید مبارررررک....خیلی خوشگله.... --------------------------- ممنون گلم
فریبا
14 آبان 93 11:00
عزیزم ناراحت شدم انشالاه خیلییییییییی زود خوب میشی لیمو و شلغم عالین مواظب خودتو دخملی باش -------------------------------------------- ممنون فریباجان شماو دختری مواظب باشید یوقت مثل ما سرما نخورید
مامان سیما
15 آبان 93 20:28
الهههههی عزیزمممم انشالله زوده زود خوب میشی نی نی قویه هیچیش نمیشه فقط ناراحت مامانیشه --------------------------- ممنون سیما جان مواظب گل پسری باش پس کی اسمش رو به ما خبر میدید
زهرا
16 آبان 93 11:15
عزیزم انشاالله زودی خوب میشی خیلی مواظب دختر کوچولومون باش --------------------------------
مامان بهار
16 آبان 93 17:34
بدو بیا وبلاگم عزیزم...یه خبراییه... ----------------------------- منکه زودتر از همه اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد