یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره

کوچولومون

جنسیت مسافر کوچولو...

1393/8/7 15:14
نویسنده : فاطمه
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم وخاله های مجازی نی نی کوچولوی من

در تاریخ 5 / 8 /1393 ساعت 5بعدازظهر ما متوجه شدیم...

 

نـــــــــــــــــــــــــی نــــــــــــــــــــــی ما ...

دختـــــــــــــــــــــره 

    

مامان به فدای دختر نازش بشه

بابایی حسابی خوشحاله

از وقتی فهمیدیم دختری موندیم چه اسمی برات بزاریم

بابایی میگه : حدیث

من و خاله ها میگیم: یسنا

آقاجون " بابای خودم " میگه : ثنا

خلاصه همه دارن همکاری میکنن آخه دوس ندارم دخترم بیشتر از این بدون اسم باشه

از دوستای گلم هم میخام کمک کنن

اگه اسم بهتری به ذهنشون میرسه بگن

ملاک ما معنی خوب و اسم نه خیلی مذهبی و نه خیلی دور از مذهب هست

از اسمای بالاهم بگید کدومش بهتره

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان پری
7 آبان 93 15:59
بسلامتی مبارک باشه دختر دار شدنتون عزیزم خدا حفظش کنه مواظب فرشته کوچولوت باش ---------------------- ممنون گلم خدا امیرمحمد شمارم حفظ کنه
مهربون
7 آبان 93 16:02
عزیززززززم.....دخترههههه..... سلام فاطمه جوون...دختر کوچولوت خوبه؟خودت خوبی؟ مبارکه....یه همدم داری دیگه .... نازیییی...خیلی خوشحالم...ایشالا همیشه سالم وسلامت باشید.... منم یسنا رو خیلی دوس دارم -------------------------------- سلام گلم توخوبی؟ فدات عزیزم ان شاا.. قسمت دوستان منم یسنا
مامان پری
7 آبان 93 16:03
مناگه دختر دار میشدم یسنا رو انتخاب میکردم خوشحال میشم ما رو لینک کنید --------------------------- ممنون بابت نظرت گلم باعث افتخاره لینک شدید گلم
مامی فاطمه
7 آبان 93 16:20
سلام مامان عزیز انشالله به سلامت فارغ بشی وخدابهت یک فرزندسالم وصالح عطاکنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست به ویژه پزشک زنان وزایمان که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
ساناز
7 آبان 93 16:26
سلما.سمین.مانیا.الشن.گلسا.سارینا ----------------------------
فریبا
7 آبان 93 17:15
ای جونم مبارککک باشه دختر نعمتههههههههههههههه و واقعا به نظر من خدا هر کسو خیلیی دوست دارشته باشه بهش دختر میده مبارک باشه عزیزم یسنا قشنگه خیلییییییییییییییییییی ----------------------------------------- سلام گلم بانظرت موافقم چقدخوب که دوستان همه با یسنا موافقن
مامان
7 آبان 93 22:32
سلام عزیزم ای جووووووووووونم مبارکت باشه خانومی.دختر نعمت خداست ان شاء الله خوش قدم باشه و بابرکت برای زندگیتون اسمایی که گفتین همش قشنگه.ان شائ الله بخوشی باشه عزیزم ----------------------------- سلام عزیزم ممنون که اوکدی پیش ما خدا پسر کوچولوت رو حفظ کنه
نوشین
8 آبان 93 7:29
سلام فاطمه جون مبارک باشه دخملیتو دیدی خدا نگهدارش باشه گلم مراقبه خودت باش من اسم یسنا رو میپسندم بعد مرسانا بازم سلیقه خودتون عزیزم برکت اومد تو خونتون دختر همدمه مادره --------------------------------------- ممنون نوشین جان منم یسنارو دوست دارم مواظب دوماد من باش
محدثه
8 آبان 93 10:04
سلام عزیزم نازیییی نازنین دخترت خوبه عزیز خاله اسمی که خودت انتخاب کردی قشنگه ایشالله سالم باشه -------------------------------------- ممنون محدثه جان ان شاا.. به زودی خبرخوش از تو بشنوم گلم تا خوشحالیم چند برابربشه
فرزند صالح
8 آبان 93 12:22
مبارکه عزیزم، به سلامتی من با نظر بابای نی نی موافقتمو اعلام میکنم ------------------------- ممنون گلم نصیب شماهم بشه به زودی بابت نظرت هم ممنون
فاطمه
8 آبان 93 15:20
الهی من قربونش برم هورااااا بالاخره دختر شد یسنا حسنا حنانه ---------------------------- سلام عزیزم اتفاقا حنانه هم داخل لیستمون بود من نزاشتم داخل وبلاگ دیدی چقد دنبال اسم پسربودم اما دخترشد
مامان نی نی
8 آبان 93 18:02
مبارکه عزیزم ایشاله گل دخترت سالمو سلامت بیاد کنارت خیلی خوشحال شدم عزیزم به نظرم حدیث و ثنا خیلی قشنگن بازم باید ببینی زور کی به کی میرسه من که زورم به همسری نرسید -------------------------------- ممنون فاطمه جان تصمیم داریم برای اینکه دعوا نشه قرعه کشی کنیم
مامان سمیرا
8 آبان 93 21:13
واااااای عزیزممممممم تبریک تبریک تبریک مبارکه دختر گلی فداش بشم نمیدونی چه ذوقی کردم که قند تو دلم اب شد من شیرینی میخوام خدایا شکرت منم دخملی میخوام خو --------------------------- سلام عزیزم چشم شیرینی محفوظه ان شاا.. خدا یه دخترم بهت میده تا جفتت تکمیل بشه
شیوا
9 آبان 93 0:42
سلام ای جونم.. مبارکه... خوش قدم باشه..پری کوچکت... ----------------------- ممنون شیوا جان ان شاا.. به زودی قسمت شما بشه
مامان آینده
9 آبان 93 21:30
salam. be salamati. man sana ro midustam. ------------------------ ممنون گلم
مامانی گرفتار
10 آبان 93 10:10
سلام عزیزم فدات بشم خیلی خوشحالم که نی نی نازت دختره آخه دختر یک فرشته روی زمینه عزیزم خیلی مواظبش باش التماس دعا -------------------------------------- ممنون عزیزم دختر گلت رو ببوس
مامان ریحان
10 آبان 93 11:55
سلام ختم قران داریم یه سر بزن --------------------
هستی شاد
10 آبان 93 15:23
سلام عزیزم مبارکه انشاا.. عروسش کنی . به نظرمن حدیث خیلی قشنگه ------------------------ ممنون هستی جان ان شاا.. خدا یه فرشته ام به تو بده گلم
مامان بهار
10 آبان 93 17:49
من تو یکی از پستای اولم هنوز جنسیت نی نی مو نمی دونستم یه عالمه اسم دخترونه نو شتم و ادرس یه نرم افزار واسه ثبت احواله...خیلی به درد بخوره ...حتما امتحانش کن...جواب میده -------------------------------------- الان میام دنبالش
مامان امیرعلی
11 آبان 93 11:33
مبارک باشه گلم...یسنا خیلی قشنگه و معنای زیبایی هم داره مهمترین بخش اوستا و به معنی حمد و ستایش هست.....من اسامی مورد علاقه ام آرشیدا به معنای دختر نورانی آریایی هست...باران...بهار...سپیده..ثمین...اسم کاملا سلیقه ای هست من خودم اسماء عربی رو دوست نداشتم اما ارادت خاصی به حضرت علی دارم و اسم امیرعلی برام خیلی زیبا بود و اسم پسرم امیرعلی شد گرچه آرمان هم نیک نیم اون شده... --------------------------- سلام عزیزم ممنون سعیده جان بابت نظرتت ثمین هم دوست دارم
زیــنب (مامان)
16 آبان 93 0:03
سلام عزیز دلم به جمع دختر دارها خوش اومدی ومبارک شما وپدرش باشه دختر خیلی خیلی خیلی شیرینه بازم مبارکت باشه عزیزم هر سه اسمی که پیشنهاد شد قشنگه ------------------------- ممنون عزیزم خدا گل دخترات رو حفظ کنه برات
زهرا
16 آبان 93 11:13
سلام فاطمه جونم خوبی؟؟؟مبارک باشه پس بالاخره جنسیتش مشخص شد خدا براتون حفظش کنه اسم های بالا هر سه تا قشنگ هستن شاینا هم اسم قشنگیه و یسنا هم قشنگه محنا هم قشنگه ببخشید زیاد در این کار ها تجربه ندارم..... ---------------------------------------------- منتظر پسربودیم یهو دختر شد ممنون از نگاهت عزیزم
مامانی وبابایی
18 آبان 93 13:59
من بین اسامی بالا ثنا رو میپسندم اما سدنا یعنی سجده کننده بر کعبه هم قشنگه ------------------------ ممنون از نظرت دوست عزیزم
مامان جون
28 آبان 93 15:31
ای جونم دخترهههههههههه ان شاالله که سالم و خوش قدم باشه. اسمی رو که آقاجونش گفته رو روش بذارین.* ثنا* خیلی قشنگه ---------------------------- ممنون عزیزم
fafa
28 آبان 93 15:54
وااااااااای مبارکه ای خدا بگردم این دخمل نازو من میگم از اسمای مورد نظر ثنا قشنگه ----------------------- ممنون از نظرت گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد