یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مسافر کوچولوی ما مسافر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

کوچولومون

16 هفته و 3روز...

1393/8/1 17:32
نویسنده : فاطمه
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه ی مامان خوبی؟؟بوس

فدات بشم منبغل

هنوز که تکونات رو حس نکردم و همش بررسی میکنم تا ببینم حس میکنم اما خبری نیستدلخور

دیشب نوبت چکاب ماهیانمون بود منو شما همراه خاله زینب رفتیم پیش خانم دکتر اول وزنم رو گرفت که نه کم کرده بودم ونه اضافه کرده بودمخطادکتر گفت خوبه که کم نکردی نگران نباشخندونک

فشارمم خوب بود بعدش برای اولین بار صدای قلبت رو گذاشت با گوشیش و من شنیدم وقتی اومدم بیرون خاله زینب هم گفت صدای قلبت رو شنیده و کلی ذوق کرد آخه درباز بود و صدای قلب نازنینت از بلندگو پخش میشدزیبا

خلاصه قرص های شمارو قوی تر کرد یعنی از این ماه باید برای تقویت شما هم آهن بخورم هم مولتی ویتامینراضی

از امشب هم گفت 1 لیوان شیر فراموش نکنم

الاهی مامان فدات بشهبغلدکتر گفت رشدش خوب بوده تا هفته 14 اما چون مامانی یکم درد داره دکتر یه سونو نوشت که هم رشد شما بررسی بشه همم وضعیت مامان!!! امروز نوبت گرفتم 2 شنبه ساعت 4 باید بریم

ایندفعه جنسیتت رو هم حتما دکتر بهم میگهجشن

جونم برات بگه که هنوزم اسیدمعده اذیتم میکنه البته کمتر شده اما بازم هستسبز

فدای سرت گلم خانم دکتر گف کاریش نمیشه کرد بچه اوج رشدش هست و به رحمت فشار میاد باید تحمل کنی تا بگذره منم گفتم عیبی نداره فدای 1 تار موت که مامان همش اینجوریهسبز

نتیجه غربالگری دوم هنوز نیومده ومن یکم نگران شدمخطا قراربود 5 شنبه که امروز باشه بیاد اما نیومده

دیروز به خانم دکتر گفتم گفت عیبی نداره فک نکنم مشکلی باشه ولی سریع برام جوابشو بیار

عشق مامان چندروز دیگه محرمه و شهر ما پر میشه از حال و هوای حسینی

ان شاا.. منو بابایی خوب تربیتت کنیم تا خادم امام حسین بشی گلم

مامان و بابا عاشقانه دوستت دارن

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

هستی شاد
1 آبان 93 17:44
عزیزم ممنون از لطفت انشاا.. همه چی خوب پیش میره نگران هیچی نباش خدا مواظبتونه ----------------------------- ممنون هستی جان ان شاا.. قسمت خودت بشه به زودی
مهربوون
1 آبان 93 18:01
خوشحالم که همه چی خوبه فاطمه جوون ------------------------ ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــم
فایضه مامانه عسل
2 آبان 93 2:03
ایشالله به سلامتی ..مراقب خودت و کوچولوی نازنینت باش ... منتظر خبر های بعدی هستیم -------------------------------- ممنوند مامان عسل به وبت سر میزنم اما وقت نمیشه نطر بزارم
نوشین
2 آبان 93 6:58
قربونه صدای قلبش عزیزه دلم فاطمه جون نگران نباش آزمایش غربالگریه دومت سالمه سالمه اون آزمایشگاه چون سرشون شلوغه دیرو زود میکنن انشاا... سال دیگه تو ایام محرم تو بغلت با هم میرید برای عزاداریه امام حسین و از مهربونیا و فداکاری اماممون براش میگی گلم مراقبه خودتو تو دلیت باش ------------------------------------ سلام نوشین جون ممنون که بهم سرزدی عزیزم خدا پسر نازت رو حفظ کنه گلم
مامان ریحان
2 آبان 93 10:34
خدا رو شکر که حالتون خوبه ان شالله همیشه سلامت باشید اسید معده رو نگو که منم از ماه 6 معدم داره اذیت میکنه اما چاره ایی نیست عزیزان دلمون دارن رشد میکنن و باید تحمل کنیم -------------------------------------- سلام عزیزم آره منم خسته شدم از این اسید معده ولی چه کنیم دیگه لذتش به همیناست
مامان
2 آبان 93 11:25
سلام سلام به مامان طلا و فسقل بلا خداروشکر که هردو خوبین.ان شائ الله تا آخرش همینجوری خوبه خوبه خوب باشین نگران نباش عزیزم.خدا خودش هوادار وروجکت هست التماس دعای ویژه تو ماه عزیزی که در پیشه خدا یار و نگهدارتون -------------------------------------- سلام عزیزم مشتاق دیدار کم پیدایی ماهم التماس دعا داریم عزیزم
محدثه
2 آبان 93 17:41
سلام فاطمه جون وقتی میای تو وبم نظر میدی دلم شاد میشه چند روزی که وبلاگت خراب شده بود دلم میگرفت ایشالله هرچی باشه سالم باشه عزیز دل خاله --------------------- قررررربونت بشم عزیزم آره گلم خودم دسته گل به آب داده بودم از کدهای نامعتبر استفاده کرده بودم وبلاگم خراب شده بود همسری به مدیریت پیام داد درست شد
مهربوون
2 آبان 93 23:04
عزیزم تو اسکیریپت ها یه کد اشتباهی وارد کردی احتمالا برا اونه اونو پاک کنی خوب میشه ------------------------------------- دقیقا همین بود درستش کردم عزیزم
فریبا
3 آبان 93 10:10
سلام گلم مبارکککک باشه شنیدن صدای قلبششششششششش اون بهترین خبر و بهترین آهنگ برای ی مادرهههههه انشالاههههههههه جنسیت هم معلوم میشه و خوش خبر میاییییییییییییییییی و بهتر میشی دوست داریمممممممممممممم مواظب خودت و کوچولوت باش ---------------------- سلام فریبا جان خوبی گلم ؟؟نفس خاله خوبه؟ ممنون که بما سرزدی شماهم همیشه شاد و سلامت باشید
زیــنب (مامان)
3 آبان 93 12:56
سلام عزیزم بارداریت مبارکت باشه امید وارم صحیح وسالم فارغ شی وفرزند سالم وصالحی خدا نصیبت کنه من شما رو لینک کردم شما هم اگه خواستی مارو لینک کن تا با هم دوست شیم من وبت رو دنبال میکن عزیزم --------------------------------------------- سلام عزیزم خدا فرشته های زیبات رو برات حفظ کنه ممنون که بماسرزدی راستش من قبلا وبتون میومدم اما بعداز چند وقت یادم رفت که کجا پیداتون کرده بودم براهمین دیر بهم رسیدیم لینک شدی
مامان نی نی
4 آبان 93 16:42
سلام عزیزم خداروشکر که همه چی خوبه نی نیت معلوم شد چیه زودی بهم خبر بده تا ببینم دوست بهاره جونیم گل دختره یا شاه پسره ---------------------------- سلام عزیزم چشم گلم اول به شما خبر میدم مواظب بهاره جون ما باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولومون می باشد